تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: روش سئو تصاویر طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روش سئو تصاویر طراحی وب سایت
روش سئو تصاویر طراحی وب سایت


روش سئو تصاویرطراحی وب سایت: در طراحی سایت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . در واقع هنگامی که یک کاربر وارد وب سایت شما می شود پیش از مطالعه ی محتوای وب سایت شما به تصاویر و رنگ بندی سایت تان توجه می نماید . بر همین اساس می توان متوجه میزان اهمیت تصاویر درطراحی سایتشد .


سرعت بارگذاری در طراحی سایت :

یکی از دلایل اصلی سئو یا بهینه سازی تصاویر یک وب سایت افزایش سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت می باشد . در واقع هر چقدر حجم تصاویر استفاده شده در وب سایت کم تر باشد ، سرعت لود  صفحات سایت نیز به مراتب بیشتر خواهد بود . در کاهش حجم تصاویر می بایست این نکته را به یاد داشته باشید که این کاهش حجم می تواند در کیفیت تصاویر نیز تاثیر گذار باشد . سرعت یک وب سایت در حفظ کاربران آن سایت بسیار موثر است زیرا کاربران فضای مجازی به طور کلی زمان بسیاری را برای بارگذاری یک سایت خرج نمی کنند و در صورتی که سایت مورد نظرشان در حدود 3 تا 5 ثانیه لود نشود آن وب سایت را ترک و به سایتی دیگر مراجعه خواهند کرد .


وضوح تصاویر در طراحی سایت :

برای بهینه سازی تصاویر وضوح تصویری در حدود 72 نقطه در اینچ مناسب می باشد . این نکته را به یاد داشته باشید که به کمک ویژگی Progressive می توانید برای تصاویری با پسوند GIF سرعت لود صفحات طراحی وب سایتتان را افزایش دهید . این ویزگی به این صورت است که در ابتدا تصویر را تار نشان می دهد و رفته رفته وضوح آن ها افزایش می یابد .
عوامل دیگری نظیر حجم فایل های Html نیز در سرعت بارگذاری یک طراحی وب سایت موثر می باشند . اما به طور کلی نیمی از سرعت لود یک وب سایت مربوط به تصاویر سایت می باشد .


طراحی وب سایت و حذف نویز های مزاحم :

برای سنجیدن کیفیت یک تصویر جزئیات تصویر و خالص بودن رنگ در آن مورد بررسی قرار می گیرد . در تصاویر سایت تان سعی کنید لبه های عکس ها و قرمزی چشم ها را از بین ببرید . یکی از راهکار های کاهش حجم تصاویر وب سایت قرار دادن تصاویر به صورت کوچک و وجود امکان کلیک برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ تر می باشد .





نکاتی در طراحی سایت با .net : اجازه دهید در ابتدا کار تعریفی کوتاه از asp.net را برای شما کاربران عزیز را در طراحی سایت آیدیا سافت داشته باشیم . این تکنولوژی از سوی شرکت بزرگ مایکروسافت در اختیار کاربران قرار داده شده است . این زبان کد نویسی در طراحی وب سایت به سبک داینامیک مورد استفاده قرار می گیرد . اگر می خواهید این زبان کد نویسی را بیاموزید در ابتدا می بایست تسلط کافی بر زبان هایی هم چون C# و Vb داشته باشید .
طراحی سایت و به روز رسانی زبان های برنامه نویسی :
همانند تمامی عناصر موجود در فضای مجازی ، زبان های برنامه نویسی نیز با به روز شدن امکانات محدود نسخه های قدیمی خود را از بین خواهند برد . بر همین اساس زبان برنامه نویسی Asp.net نیز نسخه ای جدید از زبان برنامه نویسی Asp می باشد . لازم به ذکر است بدانید که Asp.net به عنوان سیستمی جامع برای کد نویسی تحت وب در طراحی سایت شناخته شده است . این زبان برنامه نویسی به صورت run time می باشد و از آن جایی که ساختار آن طبق Framework طراحی شده است کلیه لایه های کد نویسی را در بالای سیستم عامل به خود اختصاص می دهد . در زبان برنامه نویسی .Net تمام فرآیند تخصیص حافظه و سازماندهی فایل ها به عهده ی Net. Framework می باشد .

بر همین اساس برنامه نویس ها قادر خواهند بود برنامه ای را که به سیستم عامل متکی نمی باشد ، بنویسند . اما همان طور که می دانید قلب یک Framework ، CLR است . در واقع این کاراکتر مسئولیت اجرای فایل ها ، فراخوانی آنها به حافظه و کمپایل کردن آنها به زبان MSIL را به عهده دارد . در ادامه ی این فرآیند کدهای IL در زمان اجرا ، توسط برنامه ی کمپایلر به نام " Just-in-time " به زبان ماشین تبدیل خواهد شد . این بدان معنی است که در زبان .Net دو مرحله برای کمپایل شدن موجود می باشد . اولین مرحله زمانی می باشد که برنامه به IL کمپایل شود که این کد کمپایل شده ، وابسته به سیستم عامل نخواهد بود . و اما دومین مرحله زمان اجرا می باشد که کمپایلر Just-in-hime کد IL را برای اجرا به زبان ماشین ترجمه خواهد کرد .