تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: جستجوی جامع در مکالمات واتس‌اپ امکان‌پذیر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
واتس‌اپ در جدیدترین نسخه اندرویدی خود امکان جستجوی یک کلمه یا عبارت در تمامی مکالمات کاربران را فراهم کرده است. تا قبل از این آپدیت، جستجو به یک مکالمه محدود بود که حالا این محدودیت رفع شده است

بدون شک واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان است که به خصوص در ایران طرفداران فراوانی دارد. طبق آخرین بررسی‌های آماری، به زودی تعداد کاربران این نرم افزار به یک میلیارد نفر خواهد رسید که افتخاری بزرگ برای شرکت صاحب آن یعنی فیس‌بوک خواهد بود.

[تصویر:  d7iy_w1.jpg]

یکی از اسرار موفقیت این برنامه پیام‌رسان، عرضه آن برای پلتفرم‌های گوناگون شامل iOS، اندروید، ویندوزفون و بلک‌بری است که بر محبوبیت و نفوذ هر چه بیشتر آن افزوده است. ولی تنها نسخه اندرویدی آن است که به صورت مداوم (گاه چند روز به چند روز) با ویژگی‌های جدید آپدیت می‌شود.

واتس‌اپ در آخرین به روز رسانی نرم افزار خود ویژگی کاربردی مهمی افزوده است. تا قبل از ارایه نسخه جدید، کاربران برای جستجوی یک کلمه یا عبارت تنها می‌توانستند در تنها یک مکالمه یا Conversation به جستجو بپردازند. اما در نسخه جدید کاربران قادر خواهند بود به طور همزمان در تمامی لیست مکالمه‌های خود جستجو کنند که صرفه جویی بزرگی در زمان محسوب می‌شود.

منبع:دیجی کالا