تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: چرا باید در هر آشپزخانه ای صفحات کورین وجود داشته باشد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چرا باید در هر آشپزخانه ای صفحات کورین وجود داشته باشد؟
 
درحالی که گزینه های زیادی برای انتخاب جنس صفحات آشپزخانه و سرویس بهداشتی در پیش روی خود دارید، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  برای به روز رسانی خانه خود مناسب­ ترین گزینه می­باشند. صفحات کورین در میان سایر سنگ­های طبیعی کمتر شناخته شده ­اند اما با اتکا به مزایای بسیار زیاد همچون طرح­های مختلف و استحکام مثال زدنی گوی رقابت را از آن­ها ربوده است.
استحکام بی­نظیر صفحه کورین نیازی به توضیح ندارد. در این مطلب چند مورد از دلایلی که لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را به عنوان یک انتخاب صحیح مشخص میکند بیان کرده ­ایم:
·                    ظاهر : صفحات کورین در طرح­ها و رنگ­های پرشماری عرضه شده است. تصور خود از آشپزخانه را با شخصی سازی ظاهر آن به واقعیت تبدیل کنید. فرآیند تولید صفحه کورین به شیوه­ای است که هنگامی که صفحات آن کنار یکدیگر قرار می­گیرند ظاهری یکپارچه می­سازد و به محض نصب میتوان با استفاده از سمباده مخصوص وجود درزها را کاهش داد. این بدان معناست که صفحات آشپزخانه فارغ از شکل و اندازه کاملا یکدست جلوه می­کنند.
·                    دوام اگر می­خواهید آشپزخانه شما دارای صفحه­ای باشد که نیاز چندانی به اقدامات نگهداری و نظافت داشته باشد، صفحات کورین مناسب ­ترین ­گزینه برای شما میباشند.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  به سادگی تمیز می­شوند و به دلیل سطح بدون منافذی که دارد هیچ گونه باکتری­ را جذب نمی­کند. سطوح بدون منفافذ صفحات کورین باعث می­شود که ضدآب شود و دیگر نیازی نیست که نگران آسیب­های ناشی از تماس با آب در مجاورت با سینک ظرف­ شویی باشید. صفحات کورین در برابر لکه، زنگ زدگی و ضربه مقاوم می­باشند. برخلاف سنگ­های طبیعی در صورت نیاز به سادگی تعمیر می­شوند. می­توان اقدامات یکدست کننده و سمباده زدن برای کاهش خراش­های سطحی انجام داد. این بدان معناست که صفحات کورین یک سرمایه گذاری مادام العمر می­باشند.
·                    هزینه: یکی از بزرگ­ ترین مزایای صفحات کورین قیمت آنها میباشد. این صفحات نسبت به سنگ طبیعی بسیار مقرون به صرفه تر می­باشند. اگرچه این نکته کاملا مشخص است که شخصی سازی و سایر عوامل بر هزینه کلی می­افزاید.
فرقی نمی­کند که لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را در چه مکانی به کار می­برید چون این صفحات گزینه­ هایی مقرون به صرفه و مناسب برای تغییر ظاهر خانه شما می­باشد.