تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت خبری حرفه ای
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید



فعالیت تخصصی گروه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  کاپ در حوزه تولید سایت خبری از تجربیات ما می باشد که شما می توانید با تکیه بر دانش و تجربه ما یک وب سایت خبری به روز، پرقدرت و سریع داشته باشید که البته بطور کامل ساختار بهینه سازی سایت در آن اجرا و رعایت شده است و همزمان با درج محتوا کار بهینه سازی بصورت خودکار توسط خود سیستم طراحی شده انجام می شود.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  خبری با انعطاف پذیری بسیار بالا و ساختار و پیکربندی چند لایه امکان توسعه و مدیریت بخشهای مختلف سایت را بصورتی پیشرفته فراهم می نماید.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  خبری در آژانس سایت کاپ با مدیریت فرآیند انتشار خبر شامل : درج خبر ، ویراستاری خبر ، انواع تاییده های مدیریتی , باعث بالا رفتن کیفیت در انتشار اخبار پایگاه خبری شما خواهد شد . از دیگر امکانات طراحی پرتال خبری در سایت کاپ: سیستم درج آگهی، سیستم نظرسنجی و نمایش ویدئو به همراه خبر می باشد. امروزه تمامی خبرگذاری ها، روزنامه ها، مجلات و ماه نامه ها همه و همه در راستای جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر و متعاقباً کسب درآمد بیشتر و باتوجه به گسترش روز افزون شبکه جهانی اینترنت در مردم سراسر دنیا اقدام به راه اندازی و تولید سیستم خبری آنلاین نموده ایم که جذابیت در انتقال اطلاعات و به روز بودن آن برای کاربر موجب جذب بیشتر مشتریان و به هدف رسیدن آن خبرگزاری در راستای فعالیت خود شده می باشد.

طراحی رابط کاربری اختصاصی بنا به سفارش مشتری و نظریه کارشناسان، مدیریت آسان سامانه خبری و پرهیز از هرگونه پیچیدگی در پنل مدیریتی از مزایای توسعه و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  خبری در آژانس سایت کاپ می باشد با ما در ارتباط باشید.
فروش گل و گیاه آنلاین
بازار گل و گیاه آنلاین
فروش گل آنلاین ارزان
فروش گل آنلاین مجهز
فروشگاه گل آنلاین
گلفروشی آنلاین
گل فروشی آنلاین
فروش گل آنلاین
خرید گل اینترنتی
خرید اینترنتی گل
بازار آنلاین گل
فروش گل
گل اینترنتی
گل آنلاین
آی لیلیوم