تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دیجیتال مارکتینگ چیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در تعریفی که از دیجیتال مارکتر وجود دارد، به شخصی یک دیجیتال مارکتر می گویند که توانایی استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رسیدن به بازاریابی را داشته باشد، به این صورت که فرد باید دائما از ابزارهای موجود در فضای دیجیتال آگاهی کسب کند و با آن ها آشنا شود و به طور محدود از آن ها استفاده کند تا به این بینش برسد که هر کدام از این ابزارها در کجا کاربرد دارند و این اطلاعات به عنوان سلاح های دیجیتال مارکتر می باشند که آن ها را ذخیره می کند و در صورت نیاز به کار می گیرد.

اما برای موفقیت در این حوزه و پیشی گرفتن از رقبا باید در چند حوزه نظیر ایمیل مارکتینگ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و بهینه سازی سایت، گرافیک، تبلیغات اینترنتی و … به صورت حرفه ای کار کند. در واقع دیجیتال مارکتر با آگاهی از ابزارهای موجود و امکاناتی که دارد، این توانایی را خواهد داشت تا زمانی که فردی برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی خود به آن ها مراجعه می کند، بهترین مشاوره و راهنمایی را به آن فرد بدهد.

 اما این سوال برای افرادی که تازه می خواهند در این حوزه شروع به فعالیت کنند، وجود دارد، این که یک دیجیتال مارکتر خوب باید در چه حوزه هایی تخصص داشته باشد؟

یک دیجیتال مارکتر باید در چه حوزه هایی تخصص داشته باشد؟
یک دیجیتال مارکتر خوب باید، در زمینه های مختلفی وارد شده و با آنها آشنایی داشته باشد اما باید در چند حوزه متخصص شود. یعنی در آن حوزه کار کرده و تجربیات بیشتری در مقایسه با افرادی که در آن حوزه کار نکرده اند، داشته باشد. یعنی یک دیجیتال مارکتر واقعی باید توانایی های نام برده در زیر را برای موفقیت در این حوزه داشته باشد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید