تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ویژگی های کانکس ویلایی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کانکس ویلایی سازه های پیش ساخته ای می باشد که دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد . این سازه ها بسیار مقاوم بوده و در مقابل حرارت ، رطوبت ، صدا ، نفوذ حشرات عایق بندی شده است . همچنین به دلیل وزن سبک آن ضد زلزله بوده و قابل حمل و نقل و نصب آسانی می باشد . از امکانات رفاهی موجود در این کانکس ها می توان به اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، انبار و … نام برد .

[تصویر:  2022-4-cv.jpg]
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ها قابلیت جابجایی به مکان استقرار مورد نظر را دارد و شخص خریدار می تواند با پرداخت یک قیمت مناسب کانکسی را خریداری کند که مدت زمان طولانی بتواند از آن استفاده کرده و حتی بعد از اتمام کارش به فرد دیگری بفروشد .
کانکس ها را مطابق با سلیقه هر شخص برای نمای بیرونی و درونی در طرح ها و رنگ های گوناگون می سازند . جنس آن می تواند مطابق با نظر مشتری و کارایی مورد نظر از چوب و یا فلز و یا ترکیب هردو می سازند .
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید معمولا ارتفاع بلندی دارند ( 250 سانت ) که اگر بنا به نظر خریدار دو طبقه ساخته شود ارتفاع آن بلند تر نیز می شود . مصالح به کار رفته در آن ها نیز متنوع است و برای کاربرد های مختلف از انواع گوناگونی استفاده می شود .
[تصویر:  ce783e1b3770fd049aefa76dccaa9777.jpg]
برای ساخت نمای بیرونی کانکس های ویلایی از کامپوزیت و یا سایدینگ استفاده می شود .
نمای داخلی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از ساندویچ پانل ها ، پی وی سی ، یو پی وی سی و ام دی اف ساخته می شود .
اندازه و اشکال لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بسیار متنوع است و در ابعاد 60 ، 80 ، 100 و … ساخته و به فروش می رسد .
کانکس ویلایی برای اشخاصی که برای تفریحات و کارهای دیگر به مکان های مختلف سفر می کنند و نیاز به اسکان موقت در مکانی را دارند بسیار مقرون به صرفه بوده و با هزینه و صرف وقت بسیار پایین تر از اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها می توانند در مکانی مستقر شوند . این کانکس ها قابلیت عبور از مکان های ثعب العبور را داشته و گزینه ی
بسیار مناسبی برای افرادی است که مو خواهند مدتی در سفر بوده و به مکان های مختلف بروند .