تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سبک‌ترین تبلت 7 اینچی دنیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از جدیدترین تبلت‌های 7 اینچی دنیا، فردا در ژاپن عرضه می‌شود. این تبلت که Aquos Pad SH-05G نام دارد، توسط شارپ ساخته شده است. شارپ قصد دارد این محصول جدید را در تاریخ 26 تیرماه (17 جولای) راهی بازار کند. شرکت شارپ به این موضوع اشاره کرده که این تبلت 7 اینچی با داشتن 216 گرم وزن، سبک‌ترین محصول موجود در بازار در این رده به حساب می‌آید. موضوع جالب اینجاست که شارپ توانسته یک باتری استاندارد 3900 میلی‌آمپری را روی این تبلت قرار دهد.

[تصویر:  vora_tab1.jpg]

تبلت Aquos PAD SH-05G از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 بهره می‌برد. همچنین 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. البته حافظه داخلی این تبلت را می‌توان به‌وسیله کارت حافظه ارتقا داد. صفحه‌نمایش این گوشی از وضوح تصویر 1920x1200 پیکسل بهره می‌برد و شارت از تکنولوژی PureLED برای آن استفاده کرده است. دوربین پشتی این گوشی 8 مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن 2.1 مگاپیکسل کیفیت دارد

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دوربین جلوی این گوشی به صورت Wide عکاسی می‌کند و به همین دلیل می‌توان به وسیله آن تصاویر سلفی خوبی تهیه کرد. شارپ به‌این موضوع اشاره کرده می‌توان از صفحه‌کلید‌های بلوتوث روی این تبلت استفاده کرد. این تبلت از LTE، WiFi، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. شرکت شارپ از اندروید 5 برای این محصول استفاده کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این تبلت 7 اینچی در ابعاد 105x174x8.0 میلیمتر ساخته شده است.

[تصویر:  yx5_tab2.jpg]

جنس بدنه این تبلت از فلز تشکیل شده و رنگ مشکی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین نسخه اندروید برنامه آفیس شرکت مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی این محصول قرارگرفته است. هنوز قیمت بین‌المللی این تبلت مشخص نشده است.
منبع:دیجی کالا