تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: تبلیغات تلگرام برسئو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازاریابی اینترنتی تنها به صفحه نتایج ختم نمی شود  این نوع بازاریابی همیشه به دنبال کانال های جدید و ابزارهای مفید برای بازاریابی آنلاین است. در حال حاضر شبکه های اجتماعی هر روز تعداد بیشتری کاربر را به خود جذب می کنند. بنابراین خیلی هم عجیب نیست که هر کمپین تبلیغاتی و بازاریابی حساب کاربری و فعالیت های مرتبط با یکی یا همه شبکه های اجتماعی را از قبیل تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و غیره را دنبال می کند.

 برای همین افراد به دنبال جایگزین های جدید برای خواندن محتوای مورد نظر خود هستند. بسیاری از آن ها فرصت را در پیام رسان ها که بیش از شبکه های اجتماعی در حال رشد هستند می یابند. تلگرام یکی از آن پیام رسان هایی است که به طور بسیار سریعی در حال جذب مخاطب و به دست آوردن جایگاه برتر در این میان است.

روند های بازاریابی، چه اینترنتی و چه غیر آن هر روز در حال توسعه هست اما همه آنها نتوانسته اند که مفید بودن خود را ثابت کنند. پیام رسان تلگرام برای این طراحی شده است که برقراری ارتباط را با مخاطب، اشتراک محتوا، ایجاد کمپین های تبلیغاتی را آسان کند و در عین حال این پیام رسان هنوز مانند شبکه های اجتماعی به حداکثر ظرفیت و رقابت نرسیده است. برای همین این موضوع ارزش صحبت و بررسی را دارد.

امروز بسیاری از کسب و کارهای محلی از پیام رسان ها برای ارتباط با مشتریان، قبول سفارش، پاسخ به سوالات، نظرات و شکایات استفاده می کنند. یکی از فواید مهم این ابزار ارتباطی این است که نیاز به یک متخصص برای انجام فعالیت های آن نیست Bot ها هر کاری را سریعا و بدون هیچ تلاش زیادی برای شما انجام می دهند.

فرصت هایی که با این برنامه کاربردی فراهم شده بسیار وسیع و تنوع است و کمپانی هایی که از تلگرام استفاده می کنند می توانند خدمات فراوانی را به مشتریان خود ارائه دهند. مزیت های کلیدی تلگرام عبارتند از:

فرصت هایی که با این برنامه کاربردی فراهم شده بسیار وسیع و تنوع است و کمپانی هایی که از تلگرام استفاده می کنند می توانند خدمات فراوانی را به مشتریان خود ارائه دهند. مزیت های کلیدی تلگرام عبارتند از:
سئو و فراهم کردن ترافیک وب سایت
خدمات عادی روزانه
سفارش آنلاین
پشتیبانی بلافاصله
دستیار شخصی
از خوبی های تلگرام این است که از آنجاییکه این یک برنامه پردازش ابری است به حداقل حافظه برای کارکردن نیاز دارد. شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی تلفن همراه و یا دستگاه های دسکتاپ نسب کنید و در صورت نیاز آن را حذف نمایید.

علاوه بر این تلگرام توسط کمپانی های بزرگ تصاحب نشده است و از سیاست غیر قابل فروش بودن پیروی می کند. و کاربران با استفاده رایگان از این ابزار با خیال راحت می دانند که مانند فیسبوک در آینده دچار تغییرات اساسی عملکرد و سیاست هایش نخواهد شد. و کاربران مجبور نیستند برای استفاده حرفه ایی تر از آن هزینه ایی را پرداخت کنند.
اول از همه باید بدانید که تلگرام خود دارای سیستم تبلیغات نمی باشد. همین سیاست رسمی تلگرام و ایجاد کنندگان آن است که باعث شده است که تعداد زیادی افراد به این پیام رسان مهاجرت کنند. و این به شما امکان دسترسی به کاربران فعال و به روز با روند تکنولوژی را ذر کنار روش سنتی تبلیغات را ارائه می دهد. این کاربران همان مشتریان رقبای شما هستند که از طریق سایر روش های گران قیمت بازاریابی و تبلیغات جذب آنها شده اند و حال شما فرصت برقراری ارتباط با این مشتریان را دارید.ویژگی دیگری که تلگرام دارد امکان خصوصی یا عمومی سازی کانال می باشد. شما با ویژگی کانال می توانید که تعیین کنید که چه کسانی پست های شما را ببیند.
البته توجه داشته باشید که تمام اعضای کانال شما با قدرت تمام کسب و کار شما را دنبال نمی کنند و تنها عده ایی از آنها قصد و تصمیم برای کار کردن با شما و حتی خواندن مطالب شما را دارند.
اگر می خواهید خودتان یک ربات ایجاد کنید باید بگویم که تلگرام کار را برای شما آسان کرده و همچنین راهنماهای خوبی در اینترنت وجود دارد که مرحله به مرحله فرآیند ساخت آن را به شما آموزش می دهد.
 توجه داشته باشید که وقتی مثلا یک نام خاص را در گوگل جستجو می کنید گوگل به شما محتویات صفحات شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین و غیره را در این باره برای شما نمایش می دهد، اما این امکان برای محتویات کانال های تلگرام وجود ندارد
از این جهت با تهیه محتوای جذاب، منحصر به فرد، جدید و با کیفیت در وب سایت و اشتراک گذاشتن آن ها در تلگرام و لینک دهی آن به وب سایت فرصت بسیار خوبی برای فراهم کردن ترافیک برای وب سایت وجود دارد. توجه داشته باشید که ترافیک وب سایت سیگنال بسیار مهمی است که به موتورهای جستجو می گوید که یک سایت مورد علاقه کاربران است بنابراین ارزش رتبه دهی بالا تر را دارد.

[تصویر:  sitedesign3.png]

 همانطور که گفته شد تلگرام در بازاریابی محتوا دارای امکانات مناسبی بوده و می تواند بسیار خوب عمل کند اما لزوم موفقیت شما در این حوزه داشتن برنامه و استراتژی روشن در تهیه و بازاریابی محتوا می باشد. مسئله دیگر هدف گرفتن مخاطب و یا همان مشتری بالقوه است. در این نوع بازاریابی همانطور که در تهیه محتوا دیده می شود، هدف به خوبی و درستی انتخاب نمی شود در نتیجه در این راه سرمایه گذاری های زیادی به هدر می رود. مثلا در تهیه محتوا کانال های متعددی تمایل به تقلید در فراهم کردن محتوای سرگرمی دارند