تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: گلکسی A8 باریکترین گوشی سامسونگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمپانی کره ای سامسونگ در سکوتی رسانه‌ای باریکترین گوشی تاریخ خود را در بازار چین رونمایی کرد.

[تصویر:  9v9v_samsung_galaxy_a8.jpg]

گلکسی A8 از نظر سخت افزاری چندان قدرتمند نیست، اما ضخامت بسیار کم و طراحی چشم‌نوازش برای شرکتی که همیشه برای مدل طراحی محصولاتش آماج حملات گوناگون بوده، حرکتی مشتری پسند می تواند باشد.

این گوشی خوش فرم و ظریف با بدنه تمام فلزی آن و عضو جدید خانواده گلکسی تنها ۵.۹ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن کمتر از ۱۵۱ گرم است. البته قطعات درونی این موبایل هم به اندازه کافی خوب هستند که از محصول زیبای میان‌رده‌تان لذت ببرید. این اسمارت فون از نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰p او‌ال‌ای‌دی، پردازنده ۸ هسته‌ای ۶۱۵ اسنپ‌دراگون، رم ۲ گیگابایتی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.2 و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز است. کمپانی سامسونگ همواره تلاش کرده است که در تولید این گوشی – گلکسی A8 – و در فضای کوچکی که در اختیار داشته است بتواند با ظرافت خواصی باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش را جا دهد. این باتری حتی نسبت به گلکسی اس ۶ پرچمدار هم انرژی بیشتری درون خود ذخیره می‌کند. در این گوشی میان‌رده یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی LED با رزولوشن ۱۰۸۰P، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵، دوربین اصای ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی به‌کار رفته است. این شرکت در این گوشی ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری قرار داده است. همچنین سامسونگ در گلکسی A8 از فناوری سنسور اثر انگشت و تشخیص حرکت‌های دست استفاه کرده است.

نگاهی به مشخصات کلی گوشی Samsung Galaxy A8 :
• صفحه نمایش : ۵.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰P
• پردازنده : چیپست ۸ هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز
• حافظه رم : ۲ گیگابایت
• حافظه داخلی : ۱۶ و ۳۲ با قابلیت افزایش از طریق MicroSD تا ۶۴ گیگابایت
• دوربین اصلی ( پشت ) : ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 و تصویربرداری ۴K
• دوربین سلفی ( جلو ) : ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9
• باتری : ۳۰۵۰ میلی آمپر
• سایر ویژگی ها : قاب فلزی ، اسکنر اثر انگشت در دکمه HOME
البته سامسونگ نسخه ۱۶ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ۵۱۵ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۵۶۴ دلار راهی بازار خواهد کرد. این در حالی است که هنوز مشخص نیست که این قیمت مربوط به بازار کدام کشور می باشد.

Smile (92)
منبع : mihanpost