تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت رایانه ای با چه مدارکی امکان پذیر است؟!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
- کپی مدارک تحصیلی مدیر عامل
- کپی روزنامه ی رسمی ثبت شرکت و آخرین تغییرات آن
- تصویر شناسنامه ی مدیر عامل ( تمام صفحات شناسنامه لازم است.)
- تصویر برگه احراز صلاحیت و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک
پس از تحویل مدارک به نظام صنفی رایانه ای،درخواست ها ظرف مدت 15 روز بررسی و در صورت تایید،یک مجوز یک ساله صادر می شود.
تمام شرکت های یارانه ای موظف هستند هر سال اطلاعات زیر را برای سازمان صنفی رایانه ای استان ارسال کنند:
1- تغییرات اساسنامه و روزنامه رسمی
2- اظهارنامه مالیاتی سالیانه یا برگ تشخیص مالیاتی
3- فرم تکمیل شده خود اظهاری مربوط به فعالیت های شرکت
-در صورتی که یک شرکت حداکثر 6 ماه پس از پایان سال مالی مدارک مذکور را ارائه نکند،از طرف سازمان اخطار می گیرد و در صورت عدم توجه به اخطار پس از 2 ماه از فهرست شرکت های دارای مجوز حذف خواهد شد( مطالبی که گفته شده برگرفته از وب سایت حقوقی فکر برتر است).
- اگر موضوع فعالیت این شرکت ها به شرح ذیل باشد، ابتدا باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه مجوزات مربوطه برای ثبت شرکت در شرف تاسیس اخذ شود و سپس سایر مراحل ثبت شرکت طی شود.
1-فعالیت های فرهنگی دیجیتال از جمله تصدی رسانه بر خط و پدید آوردن،تهیه کردن و عرضه ی بسته های نرم افزاری رسانه ای و بسته نرم افزاری رسانه پرداز.
2-تکثیر حامل دیجیتال و خدمات مرتبط به قصد انتفاع یا برای عرضه توسط تکثیر دهنده-نشر دیجیتال-تصدی،توسعه و پشتیبانی مرکز بازی و سرگرمی دیجیتال و هرگونه خدمات ویرایش و طراحی و برگزاری دوره های آموزش طراحی و گرافیک یارانه ای.