تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مشکل نرسیدن ایمیل بازیابی پسورد اینستاگرام و راه های رفع آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از کابران اینستاگرام پس از فراموش کردن اکانت اینستاگرام با مشکل عدم ارسال ایمیل بازیابی پسوری به ایمیل خود مواجه میشوند. گرچه ممکن است این مشکل به علت مشکلات مقطعی سرور های ارسال ایمیل اینستاگرام باشد اما گاهی این مشکل آن چنان جدی خواهد شد که پس از چندین بار اقدام به بازیابی کاربر همچنان با عدم ارسال ایمیل بازیابی مواجه خواهد شد. گرچه راه قطعی ای برای رفع این مشکل وجود ندارد و از سوی وب سایت اینستاگرام راه حل قطعی ای ارائه نشده است، اما در ادامه این آموزش قصد داریم به بررسی راههای رفع این مشکل بپردازیم. پس با ما همراه باشید با:

مشکل نرسیدن ایمیل بازیابی پسورد اینستاگرام و راه های رفع آن

[تصویر:  vr2qiu2adzn3v66vhf7a.jpg]

۱- یکی از مشکلات رایج برای عدم رسیدن ایمیل بازیابی، رسیدن ایمیل های بازیابی به بخش ایمیل های جفنگ، Spam، Junk و … میباشد که در این حالت سرویس دهنده ایمیل، ایمیل ارسالی را جزء ایمیل های بدون منبع شناسایی خواهد کرد و آنها را به بخش های گفته شده هدایت خواهند نمود. بنابراین قبل از هر کاری ابتدا بخش ایمیل های اسپم را بررسی کنید.



۲- دومین مشکل رایج عدم وارد کردن صحیح ایمیل در زمان ثبت نام میباشد. پس، از وارد کردن صحیح ایمیل خود در زمان ثبت نام اطمینان حاصل کنید و سپس به بازیابی رمز خود توسط ایمیل مربوطه بپردازید.



۳- راه حل مشکلات بالا ورود به اکانت با استفاده از اکانت فیسبوک شما میباشد. میتوانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام وارد شوید و سپس اقدام به تغییر رمز عبور حساب خود به رمزی جدید و بازبینی صحت ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام بپردازید. از این پس میتوانید توسط نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود وارد اکانت شوید.

نکته: در صورتی که اکانت اینستاگرام و فیسبوک خود را هماهنگ کرده باشید این روش امکان پذیر است.



اگر با مشکلی دیگری مواجه هستید و با استفاده از روش اکانت فیسبوک و مشکلات گفته شده (ایمیل اشتباه) نتوانستید ایمیل خود را بازیابی نمایید، تنها راه باقیمانده ورود به پشتیبانی اینستاگرام و ارسال گزارش مشکل میباشد.

منبع:دیجیتال آرت