تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ذن فون مکس ایسوس ،موبایلی با باتری توانمند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ایسوس امروز طی مراسمی خبر از عرضه ی چندین مدل از تلفن های هوشمند ذن فون خود در کشور هند داد. اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود، تایوانی ها برای هواداران شان یک خبر ویژه نیز داشتند و این خبر چیزی نبود جز یک موبایل جدید با عنوان ذن فون مکس، که با باتری توانمند و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قادر است در نقش پاور بانک ظاهر شده و به شارژ سایر دیوایس ها نیز بپردازد.

[تصویر:  zygtamvv6xdradp8p9mb.jpg]


ذن فون مکس همانند دیگر همتای خود، ذن فون ۲ لیزر، دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0، فلش دورنگ LED و فوکوس خودکار لیزری است و دوربین جلویی اش نیز کیفیتی ۵ مگاپیکسلی را فراهم می آورد.

شرکت سازنده آن برایش نمایشگری ۵.۵ اینچی که توسط گوریلا گلس ۴ محافظت شده را در نظر گرفته و البته در کمال تعجب حرف خاصی از رزولوشن این صفحه نمایش زده نشده.

چیپست نه چندان قدرتمند اسنپدراگون ۴۱۰ با ۲ گیگابایت حافظه رم دستاورد جدید ایسوس را قدرت می بخشند و شرکت تایوانی مورد اشاره ترجیح داده فعلا از ذکر سایر اطلاعات و قیمت ذن فون مکس خودداری نموده و تنها زمان عرضه ی آن که ماه اکتبر خواهد بود را اعلام نماید.

فراموش نکنید موبایل های میان رده ای همچون Marathon M4، از شرکت چینی Gionee، با قیمت ۲۴۰ دلار و Innos D6000 (با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ و قیمت ۲۹۰ دلار) از رقبای اصلی ذن فون مکس به حساب خواهند آمد و به یقین اجازه نخواهند داد به این راحتی ها در بازار هند عرض اندام نماید.



نقل از دیجیاتو