تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود بازی "پیل دستان (ماجراجویی اول)"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
1-قسمت اول این مجموعه در سبک ران یا بی پایان ارائه شده و دوستان گیمر به خوبی میدونن که تو این مدل بازی ها رکورد زدن و رقابت با افراد بالای جدول هدف نهایی بازیه.

[تصویر:  mcc2lxnbvn1d51oy1gpa.png]

2-به علت حجم بالا و گرافیک نسبتا بالا امکان دارد روی گوشی های نسبتا قدیمی و یا ورژن های به روز نشده اندروید، بازی دچار مشکلاتی شود ، ابنرمال گیمز درصدد رفع این مشکل است و از صبوری شما سپاسگزار.)


پیل دستان - ماجراجویی اول


ماجراجویی های پنج قهرمان دوست داشتنی با ویژگی بدنی خاص که در یک ابرشهر زندگی میکنند. در این قسمت یکی از پیل دستان مامور پاکسازی شهر از زامبی ها میشود .....


در ماجراهای آینده که از ژانرهای متفاوتی تشکیل شده است مابقی شخصیت ها (همانطور که در انیمیشن ابتدای بازی خواهید دید) وارد داستان می شوند


------------------------------------------------------------------


توصیه های مخصوص به این قسمت :


((ابتدا حتما روی اولین عکس از تصاویر برنامه کلیک کنید تا یک ویدئو که شامل 3 مدل متفاوت از پاکسازی زامبی ها که امتیازات متفاوتی هم دارند را ببینید))


1-بهتر است بازی را در مموری خارجی (External Storage) نصب کنید


2-برای بدست آوردن امتیاز طلا و خرید خودروهای قفل شده در گاراژ(در صورت عدم تمایل به خرید نقدی) در طول بازی با عبور از رمپ های تعبیه شده در مسیر و لمس صفحه نمایش قبل از برخود دست به زامبی های پرنده می توانید بالاترین امتیاز را بدست آورید، گرچه هر حالت دیگری که منجر به از بین رفتن زامبی ها شود نیز امتیاز دارد.

[تصویر:  leqp2f1im2qknrrylvpa.jpg]

3-از برخورد ماشین با موانع ، جدول جلوگیری کنید همچنین در صورت از بین بردن زامبی ها با ماشین ضمن دریافت امتیاز کمتر نسبت به ضربه دست ، به ماشین نیز آسیب وارد می شود.


4-با باز کردن ماشین های جدید در گاراژ لذت سرعت و قدرت بیشتر را تجربه کنید


5-ثبت امتیاز در جدول امتیازات با توجه به سکه طلا می باشد (هر 1000 نقره = 1 طلا)

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید