تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: پاکسازی پوست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
داشتن پوستی شاداب و براق برای عروس خانم ها یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی است. پس بهتر است به طور جدی روش های پاکسازی را دنبال کنند. برای شروع پاکسازی، ابتدا باید دلایل و ریشه ی مشکلات پوستی را شناسایی کنید، این کار می تواند با مشورت پزشک متخصص انجام شود. پوست بسیاری از افراد بویژه خانم ها به دلایل بسیاری از جمله آلودگی هوا ، عدم استفاده از لوازم آرایشی مناسب و یا حتی استفاده بیش از اندازه از لوازم ارایشی دچار اسیب های جدی شده است . سلامت و زیبایی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود کرده است تا بهترین روش های درمانی را برای حفظ سلامت پوست انتخاب کنند
از روش های درمانی که جهت درمان مشکلات و اسیب های وارده شده به پوست استفاده می شود میتوان به آب درمانی ، ماساژ پوست ، پاکسازی پوست و روش های دیگر نام برد . در ادامه به روش پاکسازی پوست خواهیم پرداخت.
پاکسازی پوست چیست؟
زمانی که پوست فرد از تمامی مواد اضافی و الودگی ها پاک شده و پوست به راحتی بتواند تنفس داشته باشد را پاکسازی پوست می گویند . پاکسازی پوست توسط افراد و مراکز مختلف انجام می شود که یکی از این مراکز لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  می باشد،اما به دلیل حساسیت انجام پاکسازی پوست باید در انتخاب مرکز لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دقت داشت تا سلامت پوست به خطر نیفتد .
 
روش های خانگی پاکسازی پوست
بخور دادن پوست
بخور دادن موثرترین و عالی ترین روش برای پاکسازی پوست است . برای انجام اینگونه خدمات می توانید به یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید   مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای بخور دادن پوست به راحتی از کتری حاوی اب جوش استفاده کنید . بخار تولید شده توسط کتری باعث آبرسانی و رطوبت منافذ پوست خواهد شد و تمام مواد اضافی و الودگی های روی صورت را پاکسازی و موجب جوانسازی پوست میشود.
استفاده از محلول شکر و آبلیمو
محلول شکر و آبلیمو برای باز شدن منافذ پوست و رفع اسیب های وارد شده به بسیار موثر است . پوست خود را با محلول شکر و آبلیموی غلیظ به صورت دورانی ماساژ دهید . این کار باعث باز شدن و پاکیزه شدن منافذ پوست شما خواهد شد .
عسل
یکی از قوی ترین پاک کننده های پوست عسل است که علاوه بر پاکسازی پوست به باز شدن منافذ و تنفس بیشتر پوست نیز کمک می کند . عسل را به صورت موم و یا مخلوط با دارچین می توانید برای رفع الودگی های روی پوست استفاده نمایید .
عصاره لیمو
عصاره لیمو برای پاکسازی و چربی زدایی پوست معجزه اسا است . ترکیب لیمو با شکر، عسل ، آب و یا به تنهایی می تواند به عنوان ماسک طبیعی برای پاکسازی پوست بسیار قدرتمند عمل کند و اثربخشی فوق العاده ای داشته باشد.
 
 
استفاده از سفیده ی تخم مرغ
از مفید ترین مواد پاکسازی و طراوت بخشی پوست می توان سفیده ی تخم مرغ را نام برد که با کلسیم بالایی که دارد به کوچک شدن منافذ پوست کمک کرده و پوست را از الودگی های محیطی محافظت می کند . ترکیب سفیده تخم مرغ با مقدار کمی اب لیمو تازه و به مدت ده دقیقه قرار دادن روی پوست می تواند به تسریع درمان مشکلات پوستی کمک کند .
جو دوسر
جو دوسر با توجه به خاصیت های بسیاری که دارد در لایه برداری پوست بسیار قوی عمل کرده و پوست را شاداب می کند . توصیه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید استفاده روزانه یک فنجان جوی دو سر پخته شده با مقداری روغن زیتون برای ماساژ به صورت دورانی می باشد.
دقت در انجام پاکسازی پوست
به دلیل حساس بودن بافت پوست باید انجام پاکسازی پوست را در مرکزی معتبر مثل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و توسط افراد متخصص انجام دهید . پاکسازی پوست باید کاملا بهداشتی و دور از هرگونه الودگی و با دقت و تخصص بسیار انجام شود تا به پوست آسیبی نرساند.
در مراکز پزشکی و درمانی پوست ، پوست صورت از جنبه های مختلف بررسی شده و سپس اقدام به پاکسازی آن می کنند. در پاکسازی پوست متخصص پوست را با لایه بردارها و مواد دیگر ، از هر گونه مواد اضافی و آکنه پاک نموده و بعد به صاف و صیقل دادن آن می پردازد . با تحریک کلاژن های پوست، صورت شروع به ساخت پوستی جدید می کند و نتیجه آن جوانسازی و روشن شدن پوست خواهد بود .
پاکسازی پوست در سالن های زیبایی
علاوه بر مراکز درمانی ، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز خدمات رسانی پوست را ارائه می دهند. نکته قابل توجه این است که هرگونه اقدام برای پوست و درمان آن باید زیر نظر انجام شود . سالن زیبایی و آرایشگاه ها نیز باید زیر نظر وزارت بهداشت و با تایید این سازمان اقدام به عمل جوانسازی و پاکسازی پوست نمایند و از مواد مرغوب و بهداشتی برای پاکسازی پوست استفاده کنند.
فراوانی مراکز درمانی و آرایشگاه ها موجب شده است تا قبل از اقدام برای خدمات ارایشی و بهداشتی خود اطلاعات لازم و کامل در مورد آنها را کسب کنید و مطابق با استانداردها بهترین مرکز را انتخاب نمایید.
گرایش به زیبایی و جوانسازی پوست استفاده از روش های مختلف برای درمان و شاداب کردن آن بیش از پیش مورد اهمیت قرار داده است و از آنجا که مراکز ارائه دهنده خدمات پوست در حال گسترش هستند لازم است قبل از هر گونه اقدام از صلاحیت و اعتبار مرکز پوست موردنظر اطمینان حاصل شود.