تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مسابقه "ساعت داغ"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هات کلاک ، مسابقه ای همزمان برای همه مردم ایران .
اولین سامانه مسابقات همزمان گروهی در ایران !

[تصویر:  ugslb8x4huax1yv9iktg.png]

ساعت داغ، مسابقه‌ای ایرانی، رایگان و برای سنجش اطلاعات عمومی شماست. در ساعت داغ، همه‌ی شرکت‌کننده‌ها سر یک ساعت مشخص به پرسش‌های چهار گزینه‌ای یکسانی پاسخ می‌دهند. همه امتیاز می‌گیرند و برنده‌ها علاوه بر آن پاپاسی هم دریافت خواهند کرد.

*========* با آدم‌های دیگر آشنا می‌شوید

در ساعت داغ، کلی دوست و غریبه با هم رقابت می‌کنند. شرایط مسابقه برای همه یکسان است و کسی از پرسش‌ها، زمان پاسخ دادن به آن‌ها و امتیاز یک پرسش خبر ندارد. این‌جاست که شما می‌توانید اطلاعات خود را با دیگران به رقابت بگذارید

و همزمان با هزاران نفر در مسابقه‌ای شرکت کنید که کلی دوست و آشنا و غریبه در آن شرکت کرده‌اند

*========* ساعت داغ رقابت

ساعت داغ برنامه‌ای است که می‌خواهد با برگزاری مسابقه‌هایی شبانه، میزان آگاهی شما را بسنجد. این مسابقه‌های شبانه شامل چند پرسش در هر مرحله و چند مرحله در هر شب می‌شود.

تعداد مرحله‌هایی که در هر شب برگزار می شود بستگی به تعداد افراد شرکت کننده ممکن است تغییر کند. نفرات برتر هر مرحله به میزان مشخصی "امتیاز" و "پاپاسی" می گیرند. پاپاسی واحد پولی رایج در هات کلاک است که می توانید در خود مسابقه خرجش کنید. از امتیازها هم برای رتبه‌بندی شما در میان شرکت‌کنندگان و دوستان‌تان استفاده می‌شود.

*========* هات کلاک کنکور نیست!

بله، قبول داریم که یکی از بدترین روش‌های اندازه‌گیری قابلیت‌های آدم‌ها، پرسش‌های چند گزینه‌ای است. ما هم از همین "یکی از بدترین‌ها" استفاده کرده‌ایم. اما …

اما ما مشغول کار هستیم و امیدواریم به زودی از راه‌های بهتری هم استفاده کنیم. پیشنهادی دارید، به ما ایمیل بزنید یا در خود اپ در تماس با برای‌مان بنویسید

حالا که پرسش‌ها با چهار گزینه ارایه می‌شوند، سعی می‌کنیم در بخش‌های دیگر خیلی شبیه به کنکور نباشیم

*========* جایی برای باور کردن باورنکردنی‌ها

هر روز در ساعت‌های مختلف کلی واقعیت‌های جالب درباره‌ی جهانی که در آن زندگی می‌کنیم دریافت خواهید کرد. از
همین واقعیت‌های باورناپذیر هم هست که بیش‌تر سوال‌ها ساخته می‌شوند. پس هم یاد می‌گیرید و هم از آموخته‌هاتان در مسابقه استفاده می‌کنید.

*========* این جا تقلب آزاد است

هم می‌توانید از کتاب استفاده کنید، هم اینترنت هم موبایل و هم همه‌ی افراد فامیل؛ ما اسمش را تقلب نمی‌گذاریم. البته که سرعت عمل هم مهم هست؛ اما ما می‌خواهیم "دورهمی بودن" را در ساعت‌های "هات کلاکی" تجربه کنید. پس اگر احساس می‌کنید که می‌خواهید "تیم برنده" باشید، می‌توانید همگی به یک نفر کمک کنید. فقط مراقب تیک تاک ساعت باشید.

*========* همه با هم مسابقه می دهند

ساعت شروع و خاتمه‌ی یک مرحله و یک مسابقه یکسان است. پس بهتر است سر ساعت آماده‌ی مسابقه باشید. کسی که دیرتر به مسابقه بپیوندند - البته فقط کمی دیرتر - باز هم می‌تواند در مسابقه شرکت کند، اما زمان کم‌تری برای پاسخ دادن به سوال‌های یک مرحله خواهد داشت. پس باید با عجله‌ی بیش‌تری جواب بدهد. سعی می‌کنیم در زمانی که مشغول مسابقه هستید هم گزارش‌های زنده‌ای از وضعیت کلی مسابقه و شرایط کلی شرکت‌کننده‌ها برای‌تان بفرستیم. این طوری هم هیجان مسابقه را بیش‌تر احساس خواهید کرد و هم می‌توانید برای برنده شدن بهتر برنامه‌ریزی کنید.

[تصویر:  hkt2slb2vanjrwrik5zc.jpg]

*========* سوال ها از کجا آمده اند؟

این‌ها سوال‌های خودمان است! یعنی سوال‌ها را گروهی از اعضای "هات کلاک" تولید می‌کنند و درباره‌ی خیلی‌هاشان بحث می‌شود. سعی کرده‌ایم تا سوال‌ها جنبه‌ی آموزشی و سرگرم کننده داشته باشند. با این وجود اگر فکر می‌کنید باید تغییر در آن‌ها ایجاد شود یا سوژه‌هایی برای مطرح کردن به عنوان سوال دارید، به ما ایمیل بزنید.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید