تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: گروه‌بندی هشدارهای آیفون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیام‌های هشدار در مرکز اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی‌او‌اس به‌طور پیش‌فرض به‌ترتیب تاریخ و زمان فهرست شده و در صورتی‌که تعداد این پیام‌ها زیاد باشد یا یک برنامه چند پیام را به‌خود اختصاص دهد، ممکن است برخی پیام‌ها در ابتدای فهرست و برخی دیگر در انتهای آن قرار بگیرد. باتوجه به این ترتیب پیش‌فرض ممکن است برخی هشدارها که اهمیتی چندانی ندارند، در ابتدای فهرست قرار گیرند و هشدارهای مرتبط با یک برنامه که برایتان مهم است، در انتها قرار گرفته یا فقط یکی از هشدارهای موردنظر در ابتدای فهرست و دیگر هشدارها در انتهای آن قرار گیرد.

[تصویر:  ijbx6uv8wjs7u19skmaq.jpg]


بسیاری از کاربران نیز در این شرایط حوصله بررسی همه هشدارها را ندارند و ممکن است پس از مشاهده چند هشدار اولیه، فهرست هشدارها را تخلیه کنند.
اگر دوست دارید فهرست هشدارهای به‌نمایش درآمده را مرتب کرده و هشدارهای مرتبط با هر برنامه را در یک گروه مجزا قرار دهید تا هنگام بررسی نیز بتوانید هشدارهای مهم را بررسی و دیگر هشدارها را حذف کنید، می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

نکته: گروه‌بندی هشدارهای مرتبط با هر برنامه، در آی‌او‌اس 9 و بالاتر قابل اجراست. پیش از اجرای مراحل زیر به قسمت تنظیمات دستگاه بروید و بخش General را انتخاب کرده و پس از فشار رویSoftware Update مطمئن شوید دستگاه شما به آی‌او‌اس 9 آپدیت شده است. (درحال حاضر این سیستم‌عامل به‌صورت آزمایشی ارائه شده است)

1ـ از فهرست برنامه‌ها روی Settings فشار دهید.

2ـ صفحه تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و روی Notifications فشار دهید.

3ـ در بخش Notifications View مطمئن شوید وضعیتSort Order در حالت Recent است و وضعیتGroup By App را نیز به‌حالت فعال تغییر دهید.

4ـ از حالا به بعد هشدارهای به‌نمایش درآمده در مرکز اطلاع‌رسانی باتوجه به نرم‌افزار موردنظر به‌صورت گروه‌های مجزا دسته‌بندی شده و برای شما به‌نمایش درمی‌آید.

منبع:jamejamonline.ir