تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بازدید از ساموئی زیباترین جزیره در تایلند + هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.


ساموئی یکی از زیباترین جزایر تایلند می باشد که دارای حدود 230 کیلومتر مربع مساحت می باشد و در 700 کیلومتری جنوب لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و در استان سوراتانی در خلیج تایلند قرار گرفته است. سامویی پس از جزیره زیبایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و چانگ بعنوان سومین جزیره بزرگ تایلند شناخته شده است و هر ساله طرفداران بیشماری را به سوی خود می کشاند. این جزیره دیدنی از لحاظ منابع طبیعی بسیار غنی بوده و سواحل شنی سفید، تپه های مرجانی و تعداد بیشماری درختان نارگیل را در دل خود گنجانده است. همچنین جزیره سحر انگیز سامویی توسط بیش از شصت جزیره دیگر احاطه شده است که هر یک زیبایی خاص خود دارد و دارای اندازه های متفاوتی می باشد. بعضی از این جزایر بسیار کوچک و برخی دیگر نظیر جزیره تائو بسیار بزرگ بوده و جلوه ای جذاب و خارق العاده را برای توریست های عزیز به نمایش گذاشته است. برای آشنایی بیشتر با این شهر جزیره ای بالینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  همراه شوید. 

 تور تایلند | ارزان و لحظه آخری ، شروع قیمت از 
4,540,000 تومان.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید








باغ پروانه ها
باغ پروانه ها یکی از مکان های زیبا و دیدنی ساموئی می باشد که در جنوب شرقی این جزیره قرار گرفته است. این مکان زیبا در جنگلی با گلهای رنگارنگ واقع شده و پروانه های زیبا به طور آزادانه در اطراف گل ها در حال چرخیدن هستند. ناگفته نماند این باغ در فضایی باز قرار دارد و پروانه ها به وسیله توری در محفظه ای بسته در حال حرکت اند. اما این امکان را می دهد که پروانه ها بتوانند به صورت آزادانه پرواز کنند. در این باغ زیبا بیش از 520 گونه از پروانه های تایلند وجود دارد که علاقه مندان می توانند با نحوه زندگی آنها بیشتر آشنا شوند. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

2-صخره های پدر بزرگ و مادر بزرگ

صخره های پدر بزرگ و مادر بزرگ از جالب ترین و پرطرفدارترین مکان های دیدنی سامویی می باشد که در شرق ساموئی و در ساحل لامای واقع شده است. به گردشگران عزیز توصیه می شود در بازدید از مکان های دیدنی ساموئی بازدید از این صخره های زیبا و جذاب را در اولویت قرار دهند. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

3-مجسمه ی بودای بزرگ ساموئی

مجسمه ی بودای بزرگ یکی دیگر از دیدنی های معروف ساموئی می باشد که دارای 12 متر ارتفاع می باشد و قدمتش به سال 1972 بر میگردد. این مجسمه باشکوه در قسمت شمالی ساموئی در جزیره کوچک قرار دارد و مظهر مذهبی مردم این منطقه می باشد. مجسمه بودا به راحتی از فاصله های دور قابل روئیت می باشد و شکوه و عظمت خود را برای گردشگرانلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  به نمایش گذاشته است. 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

4-مزرعه مارها

مزرعه مارها یکی دیگر مکان های مهیج ساموئی می باشدکه در قسمت جنوب غربی این جزیره و در ناحیه Ban Talling واقع شده است. در این مکان مهیج بیش از صدها هزار مار سمی به نمایش گذاشته شده است که معروف ترین آنها مار کبری می باشد که با نمایش های جالب و دیدینی علاقه مندان بسیاری را محو تماشای خود کرده است. جالب است بدانید در این مزرعه تعداد بیشماری عقرب و بی مهرگان نیز وجود دارد. ناگفته نماند نام مزرعه مارهای ساموئی 2 بار در کتاب گینس به ثبت رسیده است و سبب گردیده  که در بین گردشگران به شهرت برسد. 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

5-آبشار ناموانگ

آبشار ناموانگ از زیبایی های ساموئی می باشد که خود به 2 آبشار مجزا تقسیم می شود. آبشار اول دارای 18 متر ارتفاع و آبشار دوم نیز دارای 80 متر ارتفاع می باشد. این آبشار زیبا توسط جنگل های سرسبز پوشیده شده و گردشگران به راحتی می توانند از طریق جاده اصلی در مسیر 4169 در بین راه ناتون و ساحل لامایی دسترسی پیدا کنند. ناموانگ به معنای بنفش می باشد و به علت سایه بنفش ایجاد شده بر روی صخره ها به این نام خوانده می شود. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

6-باغ جادویی

باغ جادویی یکی از جاذبه های گردشگری عجیب و دیدنی سامویی می باشد که به گردشگران عزیز توصیه می شود در سفر به تایلند حتما سری به این باغ سحر انگیز بزنند. این باغ در ساحل لامای و در میان تپه های آن واقع شده است. در این باغ مجسمه های زیبایی وجود دارد که توسط یکی از بومیان جزیره بنا شده و جلوه ای خارق العاده را برای گردشگرانلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  به نمایش گذاشته است. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

7-ساحل چاونگ

ساحل چاونگ یکی از بزرگ ترین و پرتردد ترین سواحل سامویی می باشد که به وسیله شن های سفید رنگ شنی پودری پوشیده شده است و طرفداران بیشماری را از اقصی نقاط کشور مجذوب خود کرده است. این ساحل دارای غرفه های بیشماری  با چراغ های نورانی کنار ساحل می باشد و مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی می باشد. همچنین این ناحیه خود به 3 منطقه شمالی، مرکزی و چاونگ کوچک تقسیم می شود که بخش مرکزی شلوغ ترین بخش و بخش شمالی نیز آرام ترین بخش این سواحل می باشد. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

8-ساحل لامای

ساحل لامای دومین ساحل بزرگ و شلوغ سامویی می باشد که دارای 6 کیلومتر مساحت می باشد و در قسمت جنوب شرقی جزیره واقع شده است. عمق آب این ساحل از ساحل چاونگ بیشتر می باشد و محدوده ای را به شنا کردن اختصاص داده اند. همچنین در این ساحل جهت رفاه حال گردشگران تعداد بسیاری رستوران دریایی، رستوران محلی و فست فود وجود دارد. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

9-پارک ملی آنگ تونگ

پارک ملی آنگ تونگ، یکی از منحصر به فردترین مکان های دیدنی سامویی است که شامل مجموع الجزایری بکر می باشد که خود شامل 42 جزیره دیگر در خلیج تایلند است. این جزیره ها به علت وجود کوهستان های آهکی سربه فلک کشیده، جنگل های متراکم، سواحلی با شن های سفید، مانگروهای حاصلخیز، آبشارها، غارها و دریاچه های مرموز دیگر در بین گردشگران تور تایلند به شهرت رسیده است. علاقه مندان جهت بازدید از این مکان های دیدنی می توانند ازلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده نمایند و خاطره ای خوش را در ذهنشان به ثبت برسانند. 

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

10-نمایش میمون ها

این نمایش هیجان انگیز در سالن نمایشی روباز و در خیابان اصلی پشت ساحل بوفوت Bophut برگزار می شود. نمایش میمون ها تفریحی پر شور و هیجان می باشد که در آن میمون ها در صنعت نارگیل سامویی نقش به سزایی را ایفا می کنند. زیرا در جمع آوری نارگیل ها به کشاورزان کمک می کنند. گردشگرانی که علاقه مند به نمایش میمون های بازیگوش در این مکان هستند بهتر است در ردیف های جلو صندلی رزرو کنند تا بهتر بتوانند از بازی های نمایشی نهایت لذت را ببرند. 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

اطلاعات لازم برای سفر به سامویی

مساحت: 230 کیلومتر مربع

زبان رسمی: تایلندی

مهم ترین مراکز خرید ساموئی

مرکز خرید سنترال فستیوال: این مرکز خرید به عنوان یکی از بزرگ ترین و کامل ترین مراکز خرید ساموئی شناخته شده است. مرکز خرید سنترال در 3 طبقه ساخته شده و دارای 90000 کیلومتر مربع مساحت می باشد. در این مرکز خرید تعداد بیشماری فروشگاه وجود دارد که هر یک کالایی به خصوص را به فروش می رساند. 



مرکز خرید چاونگ: مرکز خرید چاونگ از پرطرفدارترین مراکز خرید ساموئی می باشد که گردشگران می توانند در آن انواع سوغاتی و لوازم گوناگون را خریداری کنند. همچنین در این مرکز خرید مغازه های جواهرات، لباس های دست دوز و صنایع دستی تایلندی به فروش می رسد. 



مرکز خرید شبانه پلازا: مرکز خرید شبانه پلازا در لامای ساخته شده است. این بازار بسیار کوچک است و در آن می توانید لباس های ارزان قیمت و یکسری لوازم خانگی غیر استاندارد را با قیمتی مناسب خریداری کنید. 



مرکز خرید بوتس: این مرکز خرید دارای 2 شعبه می باشد که یکی در نزدیکی تراپیکال و دیگری در انتهای شمالی چاونگ واقع شده است. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح شروع به کار می کند و آماده خدمت به بازدید کنندگان بیشماری می باشد. 



مهم ترین رستوران های ساموئی

رستوران استکت: رستوران استکت از رستوران های برتر ساموئی می باشد که فهرست غذایی طویلی دارد. در این رستوران انواع غذاهای آمریکایی در اختیار گردشگران قرار داده می شود. 



رستوران بارا کودا: رستوران باراکودا، یکی از بهترین رستوران های تایلند می باشد که طراحی زیبا و جذاب آن به همراه غذاهای با کیفیت و ارزانش در بین گردشگران به شهرت رسیده است. آشپز این رستوران فردی آلمانی می باشد که بسیار خوش برخورد و مهربان بوده و ترکیبی از غذاهای آسیایی و اروپایی را ارائه می دهد. 



رستوران کوپ تایی: رستوران کوپ تای از رستوران های زیبایی می باشد که در ساحل لامایی در جزیره ساموئی قرار گرفته است. این رستوران دارای غذاهایی لذیذ، فضایی آرامش بخش، سرویس دهی عالی به همراه خدمه های خوش برخورد می باشد. مدیر این رستوران فرانسوی و سر آشپز آن نیز تایلندی است. گردشگران می توانند در این رستوران انواع غذاهای تایلندی و دریایی، سالادهای تند و دسرهای خوشمزه تایلندی را با قیمتی مناسب تر نوش جان کنند. 



رستوران اچ بیسترو: این رستوران دارای بهترین کیفیت غذاها می باشد و سعی دارد بالاترین سطح کیفیت را به مهمانان خود ارائه دهد. رستوران اچ بیسترو دارای منوی فرانسوی است و فضای اطراف رستوران بسیار زیبا و جذاب می باشد و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.  



مهم ترین هتل های ساموئی

هتل نورا بوری: این هتل در سال 2009 در جزیره زیبای ساموئی و در شمال ساحل چاونگ افتتاح گردیده است. هتل نورا بر روی تپه ای قرار دارد و منظره ای زیبا از ساحل چاونگ را برای مهمانان این هتل به نمایش گذاشته است. اتاق های این هتل امکانات ویژه ای دارد و بسیار لوکس و زیبا می باشد. گردشگرانی که به دنبال اقامتی راحت و خاطره انگیز هستند این هتل می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. 



هتل شاسا: هتل شاسا از هتل های 5 ستاره ساموئی می باشد و یکی از بهترین هتل های ساموئی محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و نور گیر می باشد و چیدمان بسیار مدرنی دارد و کارکنان آن روزانه در حال نظافت و سرویس دهی هستند. 



هتل هانسار: این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره ساموئی می باشد که هر روزه پرسنل آن در حال خدمت به مهمانان هستند. کارکنان این هتل طبق استاندارهای بین المللی آموزش دیده اند و به زبان های تایلندی و انگلیسی تسلط کامل دارند. همچنین هتل هانسار دارای یک کافه ساحلی و یک کافه کنار استخر می باشد که در آن بهترین دسرها و نوشیدنی ها در اختیار گردشگران قرار داده می شود. 



هتل مایی: هتل مایی از هتل های 5 ستاره ساموئی می باشد که در میان انبوهی از باغات گرمسیری قرار دارد و در چند قدمی ساحل ساموئی واقع شده است. این باغات زیبا و سرسبز منظره ای رویایی را در اطراف هتل ایجاد کرده و هر ساله طرفداران بیشماری را به سوی خود می کشاند. همچنین این هتل دارای 3 رستوران می باشد که در آن بهترین غذاهای محلی، بین المللی و دریایی سرو می شود. 


منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید