تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

مهم نیست سال های متمادی از عمر کسب و کار شما گذشته است یا صاحب کسب و کاری کوچک و نوپا هستید. در هر صورت بخش مهمی از وقت شما برای طراحی استراتژی بازاریابی صرف می شود.

در این جا به راهکارهایی که در هر کسب و کار بدون توجه به نوع صنعت، می تواند استراتژی درستی برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید طراحی کند؛ اشاره می کنیم:
شاید فکر کنید این دسته ‌‌بندی کردن کار سخت و وقت ‌گیری است و به درد شما نمی ‌خورد؛ اگر این ‌طور فکر می ‌کنید باید بگویم که سخت در اشتباهید. چرا؟ چون داشتن یک دسته ‌بندی مشخص در آینده کمک بسیاری به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ هایتان می ‌کند و بوسیله ی آن، می‌توانید مخاطبانتان را بهتر آنالیز کنید.

با دسته‌ بندی درست مشتری‌ها می ‌توانیدلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را به صورت بهینه ارسال کنید. در واقع شما با این کار ، فقط پیامکی که واقعا نیاز است را به هر گروه ارسال می ‌کنید و از هدر رفت هزینه ‌های تبلیغاتی خودتان هم جلوگیری می‌ کنید.


یادآوری به مشتریان از طریق لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
[تصویر:  %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%...%DA%A9.jpg]

کسب و کارهای بسیاری در صنایع مختلف وجود دارد که از SMS برای یادآوری به مشتریان خود استفاده می کنند.
  • زمان سررسید پرداخت را یادآوری می کنند.

  • از یک روز قبل، ساعت و مکان ملاقات با مشتری را یادآوری می کنند.

  • چنانچه مهلت تخفیف ‌ها رو به پایان باشد با یک پیام کوتاه آن را به مشتری اطلاع می دهند.

  • وقتی که سفارشات آماده باشد، با یک اس‌ام‌اس به مشتری اطلاع می دهند.