تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ویژگی های جدیدی از مدل 2015 Nexus
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا آخر سپتامبر گوگل از چند گوشی هوشمند Nexus رونمایی خواهد کرد. شایعاتی در ماه های اخیر منتشر شده بود که تولید کنندگان این گوشی های جدید LG و Huawei خواهند بود.
در حالی که Huawei سعی دارد بازار فبلت را در اختیار خود بگیرد، انتظار میرود Nexus جدید LG ادامه ی راه Nexus 5 سال 2013 را در پیش گیرد. اکنون شایعات جدیدی در مورد مشخصات آنها به بیرون درز کرده است.

قیمت و نام این مدل هنوز مشخص نیست، اما با این مشخصات منتشر شده به نظر میرسد که ارزانتر از Nexus 6 Motorola باشد.

Smile (1) Smile (1) Smile (1)

گفته شده است که Nexus جدید LG دارای یک صفحه نمایش 1080p 5.2 اینچی، یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، پردازنده Qualcomm Snapdragon 808، مقدار RAM 3 گیگابایت، حافظه ی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی و یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی باشد. Nexus 5 (2015) قرار است که در رنگ های مشکی، سفید و آبی ارائه شود.

نوع USB به کار رفته در آن نوع C خواهد بود اما اینکه از USB 3 استفاده خواهد کرد یا USB 2 هنوز مشخص نیست. Snapdragon 808 آخرین مدل پردازنده های Qualcomm نیست اما با وجود گرمای زیادی که مدل 810 آن تولید میکرد، انتخاب مدل 808 آن کار عاقلانه ای به حساب میرود. صفحه نمایش 1080p مسلما انرژی کمتری نسبت به یک صفحه نمایش QHD مصرف خواهد کرد، و به همین خاطر یک باتری با ظرفیت متوسط برای آن در نظر گرفته شده است.
با این وجود تمام مشخصات اعلام شده هنوز در حد حدس و گمان است و نمیتوان از آنها به عنوان مشخصات دقیق این گوشی یاد کرد.

منبع: gsmarena