اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 459 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 460 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 103 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 104 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 105 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 185 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 818 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/printthread.php 150 my_date



تالار گفتمان اسکریپت دات کام
4 ابزار بسیار سودمند و مجانی برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی وبسایت شما - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com)
+-- انجمن: عمومی (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C)
+--- انجمن: معرفی سایت های جالب (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8)
+--- موضوع: 4 ابزار بسیار سودمند و مجانی برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی وبسایت شما (/Thread-4-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7)



4 ابزار بسیار سودمند و مجانی برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی وبسایت شما - مهدیه - 1395/02/10

"4 ابزار بسیار سودمند و مجانی برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی وبسایت شما"

برای بالا بردن کیفیت خدمات کاربری سایت از متوسط به "عالی ترین" ، مهمترین چیز پیدا کردن راهی هست که بتوانید بخش خدمات را در تمامی صفحات وبسایت  به مشتری ارایه بدهید. اینجا 4 ابزار مفید معرفی میکنم که این کار را  براتون بسیار آسان میکند:

1- صفحه ی خطا یا "Error Page" را به فرصت تبدیل کنید:
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

وبسایت شما مهمترین بخش بیزنس شماست . محل اصلی ارتباط مشتریان با شرکت و اینکه بر اساس اطلاعات ی که شما از شرکت گذاشته اید، نهایتا تصمیم میگیرند که آیا محصولات شما را بخرند یا نه.
در برخی موارد ممکن هست که به هر دلیلی وبسایت شما کار نکند و بالا نیاد و این باعث میشود تا مشتری صفحه ی خطا را بسته و دیگر اصلا اقدام به باز کردن صفحه نکند و به وبسایت دیگری برای هدف مورد نظر برود.
اما شما میتونید این صحنه را با ساختن یک صفحه ی اختصاصی به نام "پیگیری اشکالات" حل کنید. یک عکس یونیک که با کلیک به صفحه اصلی وبسایت میرود، کمک میکنه تا مشتری مشکل ایجاد شده را اطلاع دهد و بنابر این شما این اعتماد را به مشتری میدهید که به تجربه ی آنها در استفاده از سرویس های شرکتتون بها میدهید و در ضمن آنها را دوباره به سایتتون بر میگردونید.

"StatusPage" اپلیکیشنی هست که توسط" Better Error Pages" اداره میشود، سرور پایگاهی که به شرکت ها هنگام اینگونه مشکلات کمک میکند. بدینگونه که شما میتوانید در کمتر از یک دقیقه  صفحات خطا یا "404 error" ریسپانسیو و منحصر ایجاد کنید و در وبسایت خود قرار دهید.

2- سرویس های خدمات اختصاصی به مشتریان را اتومات کنید:
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

بسیاری از مشتریان شما از تماس هایی که باید به مدت طولانی پشت خط بمانند ،به موزیک گوش بدهند و در نهایت یک شماره ی 10 رقمی برای تماس دیگه ای دریافت کنند سرخورده میشوند.
بنابر این شما باید به مشتری این احساس را بدهید که خودتان را جای آنها گذاشته تا خدمات آسان تر ارایه شوند و در ضمن لازم هم نیست برای هر مشتری در هر مرحله از خدمات ، پاسخ گویی منحصر  داشته باشید. با ارایه یک سرویس  فکر شده  ی درست ، به طور اتومات توجه مشتری را  نگه دارید.

"Customer.io" ابزاریه که ایمیل های اتومات شخصی میسازد و دارای تگ های لیکویید برای استفاده میباشد. بدینگونه مشتری یک ایمیل با نام و نام خانوادگی شخصی دریافت میکند که بسیار تاثیر گذارتر از ایمیل های بدون نام مخاطب میباشد. نهایتا بیزینس شما وجه اختصاصی تری پیدا خواهد کرد.

3-مشکلات را قبل از اینکه کاربر به شما اطلا بدهد پیشبینی کنید:
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

همه ی مشتری ها هنگام برخورد به مشکل در سایت به سرویس "پیگیری اشکالات شما" مراجعه نمیکنند تا حل بشود . بیشترآنها احساس سر خوردگی ، گیج شدن و گاهی عصبانیت از وبسایت شما پیدا می کنند و ممکن هست تصمیم بگیرند که هرگز ازخدمات و یا محصول شما استفاده نکنند!
اگر شما بدانید که کجا ها مشتری مشکل پیدا خواهد کرد ، میتوانید قبل از اینکه پیش بیاد برطرفش کنید.

"Amplitude" یک پایگاه آنالیزی  برای وب و اپلیکیشن های موبایل میباشد که میتواند به شما کمک کند تا دقیقا بفهمید که مشتریان چگونه از خدمات و محصولات شما استفاده میکنند.
اگر کاربران تازه سایت شما مراحل اولیه ثبت نام را طی کنند ولی فقط نصفشان به مرحله دوم ثبت نام بروند، اینجا شما میتوانید با یک ایمیل انها را دنبال کرده و درخواست کنید چه کمکی میتوانید براشون انجام دهید. این برنامه شامل میلون ها اطلاعات و برنامه های آنالیزی هست که به شما اطلاع میدهد کجاها افراد در
استفاده از اپلیکیشن شما موفق شده و کجاها به مشکل برخورده اند. مثه اینه که شما مغز رفتاری انها را میخوانید.

4-  مردم  را مجبور به  دنبال جوابها دویدن در سایت خودتون نکنید:
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

وقتی کاربر وبسایت شما  به مشکل بر میخورد،  انتظار راه حل  در همان لحظه را دارد. هرچه بیشتر شما انها را منتظر بزارید، بیشتر انها سرخورده شده و نهایتا به سایت های دیگری برای کارشون میروند.
بدیش اینه که شما تمام جواب ها و اطلاعات  لازم را دارید ولی مشتری صبر نمیکند تا جواب را در صفحه ی پرسش و پاسخ پیدا کند یا با تیم پشتیبانی چت کند. اگه کاربر مجبور بشود  از صفحه ای که هست جای دیگه ای برای جستجو برود ، اکثرا قدم اضافی برایش محصوب میشود.شما بایستی همه ی اطلاعات لازمه را در همان صفحه و همان زمان که لازم دارد برایش فراهم کنید.

"Help Scout "پایگاهی هست که این کار رو برای شما ساده میکند."Help Scout's Beacon" فرم فیکس قرارداده شده ای هست که به راحتی روی هر صفحه از وبسایت شما ستآپ میشود.
کاربر یا مشتری میتواند جواب سوالاتش را همان جا جستجو کند و تیم پشتیبانی پیشنهادات منحصر به موضوع همان صفحه را در اختیار کاربر قرار میدهد.
بنابر این ، بمحض اینکه سوالی در ذهن کاربر ایجاد شود، کاربر میتواند جواب را پیدا و به کارش ادامه دهد ، بدون اینکه مجبور به ترک صفحه مربوطه شود.

در پایان ،این تجربه های راحت و بی دردسر در یک وبسایت هستند، که مشتری را در ارتباط و تعامل با شرکت  نگه داشته و نشان میدهد که شما به مشتری اهمیت کافی داده اید تا بهترین تجربه ی ممکن را براشون فراهم کنید.

ترجمه و خلاصه برداری توسط: مهدیه خودستان
منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید