اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 459 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 460 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 103 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 104 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 105 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 185 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 818 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/printthread.php 150 my_date



تالار گفتمان اسکریپت دات کام
نحوه چیدمان دستگاه های دیزل ژنراتور - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com)
+-- انجمن: عمومی (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C)
+--- انجمن: مطالب متفرقه (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87)
+--- موضوع: نحوه چیدمان دستگاه های دیزل ژنراتور (/Thread-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1)



نحوه چیدمان دستگاه های دیزل ژنراتور - isara - 1395/11/18

نحوه چیدمان دستگاه های دیزل ژنراتور به صورت عمومی در اتاقک سر بسته ( Indoor ) شامل نکاتی می باشد که می بایست به آن توجه داشت . این طرح برای کلیه کمپانی های تولید کننده دیزل ژنراتور معتبر و قابل اجرا می باشد. از نکات حائز اهمیت در اینگونه چیدمان می توان به ایزولاسیون هوای ورودی و خروجی ، نصب دریچه های ورودی و خروجی هوا و لوله کشی و عایق بندی اگزوز اشاره کرد.
ایزولاسیون هوای اتاقک دیزل ژنراتور :با توجه به اینکه دستگاه های دیزل ژنراتور که مجهز به سیستم خنک کنندگی رادیاتور می باشند نیاز به هوای مناسب جهت کارکرد مطلوب دارند ، لذا جدا سازی هوای ورودی و خروجی در شرایط سر بسته ( Indoor ) باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود. لذا با توجه به اینکه چرخش فن رادیاتور رادیاتور در جهتی است که دهش هوا به سمت بیرون رادیاتور می باشد الزاماً می بایست دریچه خروجی هوا در سمت رادیاتور و دریچه ورودی و یا مکش هوا در سمت ژنراتور تعبیه گردد. عدم رعایت این مورد موجب بروز اشکالاتی در کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور از جمله بالا رفتن دمای دستگاه و عملکرد نا صحیح رادیاتور و نهایتا ایجاد مشکلات مکانیکی عمده می گردد.

[تصویر:  1025038871121001B]
لوله کشی اگزوز در اتاقک دیزل ژنراتور :ست کامل اگزوز متشکل شده از اتصال ویژه از دهانه خروجی موتور ، صدا خفه کن ، لرزه گیر انعطاف پذیر ، فلنچ های مخصوص ، کوپلینگ ، واشر نسوز و پیچ مهره جهت نصب .استفاده از لرزه گیر در نصب سیستم اگزوز جهت جلوگیری از آسیب جدی به سیستم توربو شارژ و منیفولد اگزوز اکیدا توصیه می شود.دستگاههای تنظیم شده در دور موتور 1800 rpm برای تولید برق با فرکانس 60 htz دارای سخت افزار مشابه با دستگاههای تنظیم شده در دور موتور 1500 rpm برای تولید برق با فرکانس 50 htz می باشند.در موتورهایی دارای دو دهنه خروجی دود می باشند نیاز به 2 ست کامل اگزوز است.صدا خفه کن تا سایز 26.1 O.D از فولاد آلومینیوم و بزرگتر از آن از فولاد خفیف ساخته می شود.صدا خفه کن ها با استفاده از پوشش سیلیکون در حرارت بالا رنگ شده اند که دارای مقاوت بسیار بالایی می باشند.اگزوز موتور باید به دور از منافذ و دهانه ساختمان باشد.خروجی اگزوز باید در بالاترین نقطه ساختمان قرار بگیرد که با توجه به وزش باد و دریچه های موجود به سمتی دورتر از ساختمان هدایت شود.منبع:دیزل ژنراتور برق افشان سپاهان