اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 459 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 460 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 103 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 104 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 105 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 185 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 818 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/printthread.php 150 my_date



تالار گفتمان اسکریپت دات کام
پشتیبانی در طراحی سایت: - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com)
+-- انجمن: سیستم های مدیریت (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA)
+--- انجمن: دیگر سیستم های مدیریت محتوا (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7)
+---- انجمن: آموزش (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4--55)
+---- موضوع: پشتیبانی در طراحی سایت: (/Thread-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA)



پشتیبانی در طراحی سایت: - sitecup1 - 1396/08/28

یکی از مهم ترین مراحل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .
در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .
سیستم پشتیبانی تلفنی
این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .
در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .
در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های  خود مطلع باشند.
در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .
یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .
سیستم پشتیبانی تیکتینگ
یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  سیستم تیکتینگ است .
در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .
روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدالینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .
هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .
در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .