اخطارهای زیر رخ داد: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
|
پشتیبانی در طراحی سایت: - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com) +-- انجمن: سیستم های مدیریت (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA) +--- انجمن: دیگر سیستم های مدیریت محتوا (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7) +---- انجمن: آموزش (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4--55) +---- موضوع: پشتیبانی در طراحی سایت: (/Thread-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA) |
پشتیبانی در طراحی سایت: - sitecup1 - 1396/08/28 یکی از مهم ترین مراحل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد . لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند . در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم . سیستم پشتیبانی تلفنی این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است . در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود . در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند. در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود . یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود . سیستم پشتیبانی تیکتینگ یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید سیستم تیکتینگ است . در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد . روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدالینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند . هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند . در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند . |