اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 459 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 460 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 103 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 104 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 105 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 185 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 466 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/global.php 818 my_date
/printthread.php 16 require_once
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 272 preg_replace
/inc/plugins/imeiJalaliDate.php 210 imeiJGconvert
/inc/class_plugins.php 139 imeiJalaliDate
/inc/functions.php 506 pluginSystem->run_hooks
/printthread.php 150 my_date



تالار گفتمان اسکریپت دات کام
راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com)
+-- انجمن: تالار اصلی (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C)
+--- انجمن: بحث آزاد (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF)
+--- موضوع: راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار (/Thread-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1)



راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار - mr-ali - 1397/05/17

 
وفادارسازی مشتریان
امروزه با ورود لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ برند آن ها، اهمیت استفاده از استراتژی های ساختار یافته بالا رفته است. در تمامی این استراتژی ها هدف مورد مخاطب قرار دادن گروه بزرگی از افراد و تبدیل مشتریان عادی به وفادار می باشد. همه صاحبان کسب و کار می دانند که با تبدیل مخاطبان به مشتری های دائمی، می توانند برای تبلیغ برند خود نیز از آنها استفاده نمایند. امروزه برند های معروف با ایجاد روش های مختلفی از جمله امتیازدهی، ایجاد خدمات ویژه برای مشتریان و روش های نوین دیگر سعی می کنند رضایت مشتریان را جلب نموده و از این جلب رضایت در جهت جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند. هنگامی که مخاطب عادی تعداد مشتریان دائمی شما را می بیند، نا خود آگاه به برند شما اعتماد کرده و با تکیه بر نظر مشتریان دائمی، به سمت برند شما کشانده می شود. در نظر داشته باشید که اطمینان ایجاد شده از سمت افراد یکی از بهترین روش ها برای کشاندن بقیه افراد به سمت کسب و کار شما می باشد. در بازار کسب و کار، روش های متعددی برای داشتن برنامه وفادارسازی مشتریان وجود دارد که هر یک از آن ها و یا تلفیق آن ها به رونق کسب و کار شما می تواند بیشترین کمک را کند. در کنار داشتن برنامه های وفادارسازی، صاحبان کسب و کار باید در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود بسیار دقت نمایند که روش هایی که باعث آزرده شدن مشتریان می گردد را به کلی حذف نمایند. درست است که لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باعث می گردد مخاطبان بیشتری به سمت شما کشیده شوند، اما با داشتن سایتی آزار دهنده به راحتی مشتریان از برند شما گذشته و نه تنها به مشتری وفادار تبدیل نخواهند شد، بلکه ممکن است تبلیغاتی سو برای برند شما داشته باشند. در ادامه بدترین مواردی که ممکن است برنامه های وفادارای برندی را مختل نماید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.
 
روش های دل آزردگی برنامه وفادارسازی برای مشتریان
 
ساخت حساب کاربری
یکی از روش هایی که امروزه تقریبا در همه سایت ها به منظور گرد آوری اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از فرم کاربری می باشد. صاحبان کسب و کار به منظور داشتن پایگاه داده ای از اطلاعات کاربران، از روش های مختلفی برای جلب رضایت مشتری به منظور پر کردن فرم عضویت استفاده می نمایند. اما اگر مشتری وارد سمت عضویت شده و با پروسه ای سنگین و طولانی مواجه شود، مسلما تمامی این تلاش ها بی فایده خواهد بود. پس طراحان سایت باشد بسیار دقت نمایند که این فرم ها باید به صورت مختصر و مفید طراحی شوند و فقط اطلاعات لازم از مخاطبان گرفته شود. حتما باید در این فرم ها راهنمایی برای کاربران قرار داده شود تا سوالات پرسیده شده باعث سردرگمی کاربران نگردد. از جمله اطلاعات مهمی که می توان در فرم های عضویت از کاربران پرسید، نام کاربری، ایمیل کاربر و شهر محل سکونت او می باشد. برای کسب و کارهای مختلف ممکن است سوالات دیگر نیز مورد اهیمت باشد، اما همه آن ها باید در نظر بگیرند تا می توان این پرسش ها را کوتاه نمود تا کاربر سریع این مرحله را طی نماید.
امتیاز دهی
در برنامه های وفادارسازی مشتریان یکی دیگر از روش های استفاده شده امتیاز دهی به وسیله لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشد. اگر از روش امتیازدهی برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایید، سعی کنید با گذاشتن قوانین پیچیده این پروسه را سخت نکنید. یکی از عواملی که باعث می شود مخاطبان به سمت امتیازدهی کشیده شوند، راحتی این پروسه می باشد. بر این اساس حتما یک صفحه از وب سایت خود را با بیان جذاب برای برنامه باشگاه مشتریان وفادار برندتان اختصاص دهید.
تجربه کاربری
امروزه به دلیل کمبود وقت در بین کاربران، آن ها تمایل دارند تا هر چه سریع تر با جستجویی ساده به هدف خود دست یابند. همچنین با بالا رفتن نرخ جستجو توسط گوشی های همراه، سهولت دسترسی به اطلاعات از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. برای این منظور طراحان سایت باید سایتی ایجاد کنند که در آن خدماتی مانند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به صورت واضح بیان شده باشد و کاربر با استفاده از دسته بندی های سازمان یافته در سایت به راحتی به هدف خود برسد. همچنین این طراحی ها باید به صورت واکنشگرا انجام گیرد تا کاربر با کوچک شدن صفحه نمایش اذیت نشود. برای مثال می توانید به سایت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مراجعه کنید.اگر بتوانید سایتی تحویل دهید که کاربر به راحتی به خواسته های خود دست یابد، در راستای برنامه وفادارسازی این مشتری گامی موثر برداشته اید.
حق انتخاب برای مشتری
از روش هایی که امروزه برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، درج پیشنهادات ویژه به صورت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ،  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ،  لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ،لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ،لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و  ارائه خدمات رایگان به مشتریان می باشد. در هنگام درج این امتیاز دهی به مشتری، باید دقت داشته باشید که مشتری نیز حق انتخاب داشته باشد و بتواند از بین چندین پیشنهاد ویژه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. این احترام به نظر کاربران باعث می گردد که آن ها به تدریج به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل گردند و حس اعتمادی برای آن ها ایجاد شود.
درج امتیاز های ویژه
در همه امور، داشتن روالی یکنواخت با گذر زمان خسته کننده خواهد بود. این موضوع نیز باید در برنامه وفاداری مشتریان مد نظر قرار داده شود. اگر همیشه از یک روال امتیازدهی به مشتریان استفاده نمایید و تنوعی در کار نباشد، به مرور با ریزش مشتری مواجه خواهید شد. پس سعی کنید همیشه چیزهای جدید برای ارائه داشته باشید تا بتوانید کاربر را به سمت خود بکشانید. ایجاد تنوع نیز باید دارای استراتژی های سازمان یافته باشد. حتما با فکر و برنامه ریزی تغییرات را انجام داده تا خلف وعده ایجاد نشود و اعتماد کاربر از بین نرود.
در نهایت، سعی کنید که در قدم اول راحتی کاربر را در همه قسمت های سایت در نظر داشته باشید تا کاربران با کم ترین صرف وقت نیازهای خود را بر آورده نمایند. در کنار این راحتی، باید از اموری که کاربران را به ذوق و هیجان می آورد نیز استفاده نمود تا آن ها را به مرور به مشتریان دائمی تبدیل کرد. در نظر داشته باشید که همین مشتریان می توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث جذب افراد بیشتر به سمت برند شما شوند.