اخطارهای زیر رخ داد: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
|
یک استراتژی لینک سازی موفق در 6 گام آسان - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com) +-- انجمن: تالار اصلی (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C) +--- انجمن: بحث آزاد (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF) +--- موضوع: یک استراتژی لینک سازی موفق در 6 گام آسان (/Thread-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%AF%D8%B1-6-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86) |
یک استراتژی لینک سازی موفق در 6 گام آسان - mr-ali - 1397/05/17 لینک ها برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با اهمیت هستند. بنابراین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باید به طور قطع بخشی از استراتژی سئوی کلی شما باشد. اما از همه مهمتر، لینک سازی باید بخشی از استراتژی رشد شما نیز باشد. در این پست، به توصیف 6 گام مهم که یک استراتژی لینک سازی موفق را پی ریزی می کند، می پردازیم.
لینک سازی موفق به عنوان بخشی از استراتژی رشد شما
لینک ها به صفحه های شما کمک می کنند که در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری بگیرید و در این پست به توضیح آن خواهیم پرداخت. این موضوع کاملاً درست است. با این وجود، این تنها کاری نیست که لینک ها انجام می دهند. بک لینک ها نیز به شما کمک می کنند تا از طریق آن ها ترافیک بیشتری برای سایت خود بگیرید. هنگامی که استراتژی لینک سازی خود را تعیین و مشخص می کنید، باید در ذهن داشته باشید: دلیلی که لینک ها ابداع شده اند این بوده که شما را به سوی صفحاتی راهنمایی کنند که ممکن است از آن ها نیز بهره مند شوید. از لینک سازی به عنوان یک استراتژی برای رشد مخاطبان وب سایت خود استفاده کنید و لینک ها را در سایت هایی قرار دهید که به طور واقعی برای سایت شما ترافیک ایجاد می کنند.
نقل قول: گام 1: مخاطب خود را بشناسید
اگر می خواهید مخاطبانتان رشد کنند، باید راهی برای افزایش مخاطبان یا یافتن مخاطبان جدید پیدا کنید. بنابراین، باید دو چیز را در نظر داشته باشید: هم اکنون مخاطب من چه کسی است و مخاطب ایده آل من چه شکلی است. برای مثال، یک سایت، کار خود را با در نظر گرفتن این امر شروع کرده که مخاطبانش عمدتاً شامل توسعه دهندگان وب هستند، اما در نهایت به جایی رسیده که مخاطبانش طیف وسیع و عمومی تری از کابران وردپرس را هم در بر می گیرد (این در حالی است که هنوز مخاطبان اولیه خود که همان توسعه دهندگان وب هستند را نیز در کنار خود دارد). این سایت محتوای خود را با این گروه تازه از افراد سازگار کرده، اما به منظور دست یافتن به این مخاطبان «جدید»، لینک هایی که از وب سایت های دیگر به محتوای جدیدش (کمتر تخصصی) مرتبط می شد نیز از اهمیت بالایی برخوردار بود.بنابراین برای لینک سازی موفق، باید کمی تحقیق انجام دهید تا مخاطبان خود را بشناسید.
گام 2: فهرستی از وب سایت هایی تهیه کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب باشد
اگر تصویر روشنی از مخاطب فعلی و مورد علاقه خود در ذهن دارید، می توانید فهرستی از وب سایت هایی تهیه کنید که می توانند به طور بالقوه به شما در دست یابی و رسیدن به مخاطب مورد نظرتان کمک کنند. وب سایت هایی را پیدا کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب هستند. لینک گرفتن از این وب سایت ها می تواند به شما در دست یابی به این گروه از مخاطبان کمک کند.
گام 3: محتوای جذاب بنویسید
برای اینکه وب سایت های دیگر را وادار به لینک دادن کنید، محتوای وب سایت شما باید جذاب و زیبا باشد؛ و از همه مهمتر، محتوا باید برای مخاطبانی که تلاش می کنید خواننده یا خریدار سایت شما باشند جذاب باشد. مطمئن شوید که مقاله ها و مطالب ساختار و سازمان خوبی دارند و به زیبایی نوشته شده اند.
گام 4: محتوا را با وب سایت ها تطبیق دهید
اگر یک پست وبلاگی عالی نوشته اید، باید به فهرستی رجوع کنید که آن را به عنوان بخشی از استراتژی رشد خود نوشته اید (گام 2). از این فهرست سایت هایی را انتخاب کنید که به طور بالقوه می توانند به مقاله ای که شما نوشته اید لینک دهند. اگر رویکرد کلید واژه دم دراز را در پیش گرفته اید، شمار وب سایت هایی که برای لینک دهی به پست وبلاگی شما مناسب هستند کوچک خواهد بود. سعی کنید وب سایت هایی را پیدا کنید که واقعاً مناسب موضوع مقاله یا پست وبلاگی شما هستند. این وب سایت ها احتمالاً مشتاق تبادل لینک با شما هستند زیرا مقاله یا پست شما با محتوای آن ها سازگاری دارد. از همه مهمتر، بازدیدکنندگانی که با دنبال کردن آن لینک به وب سایت شما خواهند آمد به معنای واقعی کلمه به موضوع مقاله شما علاقه مند خواهند شد ( و این احتمال تبدیل و تکرار بازدیدها را بالاتر می برد).
لینک سازی موفقگام 5: برقراری ارتباط
اگر واقعاً هم در نوشتن محتوا و هم در یافتن سایت هایی که متناسب با محتوای وب سایت شما هستند با تمام وجود تلاش کرده اید، باید با وب سایتی که دوست دارید به سایت شما لینک دهد تماس بگیرید. به آن ها در مورد محتوا یا محصول خود اطلاع رسانی کنید و از آن ها بخواهید که در مورد محتوا یا محصول شما بنویسند یا به آن لینک دهند. اکثر افراد خوشحال خواهند شد که در مورد محصول یا محتوای شما چیزی بنویسند. می توانید از ایمیل استفاده کنید، اما در بسیاری از موارد، توئیتر یا حتی یک تلفن می تواند راهی بسیار خوب برای برقرار ارتباط با افراد باشد. سعی کنید شخصاً ارتباط برقرار کنید، و هرگز از گزینه ارسال خودکار ایمیل استفاده نکنید.
گام 6: از رسانه های اجتماعی استفاده کنید!
اگر محتوای شما دسته اول و سازمان یافته است، می توانید با استفاده از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نیز مخاطبان جدید و در نتیجه لینک سازی موفق پیدا کنید. مطمئن شوید که در مورد بلاگ خود توئیت می کنید، شاید چند توئیت هم به اشخاص خاصی می فرستید که فکر می کنید ممکن است مقاله شما را دوست داشته باشند. فیس بوک نیز راه بسیار خوبی برای انتشار مقاله های شما است. و همانگونه که بسیار از مردم دوست دارند، توئیت کردن و به اشتراک گذاری مقاله هایتان باعث به دست آوردن لینک های بیشتری می شود.
نتیجه گیری: لینک سازی راهی برای رشد بیشتر است
هدف یک استراتژی لینک سازی موفق همیشه آوردن مخاطبان جدید و پرشور به وب سایت است. تأثیر جانبی دیگری که لینک سازی به همراه دارد گرفتن رتبه های بالاتر در گوگل است. تا زمانی که لینک سازی را به عنوان راهی برای دستیابی به وب سایت های دیگر به منظور به دست آوردن بازدیدکننده های بیشتر برای سایت خود در نظر داشته باشید، مسیر درست را در پیش گرفته اید.
|