امروز،
در صورتی که شما دارای یک کمپین پیامکی می باشید و به کمک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با مشتریان خود ارتباط برقرار می نمایید، باید بدانید که پیش از ارسال پیامک های گروهی مواردی وجود دارد که توجه به آن ها می تواند از ریسک شکست شما به حد زیادی کم کند. اما این موارد چه هستند؟ نگران نباشید ما به شما خواهیم گفت.
مهم ترین نکته آن است که دقت داشته باشید در چه ساعتی از شبانه روز پیامک های خود را ارسال می نمایید. در صورتی که در ساعات استراحت و زمان خواب این اس ام اس ها ارسال گردند، نه تنها موجب سود رساندن به شما نخواهند شد، بلکه مخاطبین شما را ناراحت و عصبانی می کند.
نکته دوم آنکه پیش از ارسال پیامک های خود، حتما و حتماً بررسی نمایید که کلمات و گرامر محتوای شما صحیح می باشد. برای اعتبار یک کمپانی اصلا خوب نیست که مخاطب با اشتباه املایی در پیامک های انبوه مربوط به آن شرکت رو به رو شود.
زمان مناسبی را برای پیشنهادهای ویژه و کوتاه مدت خود در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید این دسته از پیشنهادها بهترین بازخورد را داشته باشند، باید آن ها را در زمانی ارسال نمایید که افراد زمان کافی برای استفاده از آن داشته باشند و همچنین این زمان آنقدر بلند نباشد که مخاطب به طور کلی آن را فراموش نماید.
در نهایت به دسته بندی های مخاطبین خود توجه نمایید. اطمینان حاصل کنید که پیامکی که در حال ارسال آن هستید برای گروه صحیحی از مخاطبین ارسال می شود. در غیر این صورت ممکن است نتیجه مطلوبی که انتظار آن را دارید را دریافت نکنید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید