امروز،
رنگ آبی می تواند باعث آرامش شما شود، در حالی که یک سایه پر جنب و جوش قرمز می تواند احساس گرسنگی یا تهدید کند. ما همه جهان را از طریق فیلترهای فردی خود درک می کنیم، اما قوانین کلی برای آن چیزی که می بینیم وجود دارد.
پس چه چیزی یک طراحی را جذاب تر از دیگران می سازد؟ چگونه می توانیم ذهن بازدید کننده ضربه بزنیم و آنها را فقط با تاثیر بر آنچه که آنها می بینند احساس کنیم؟ ما نگاهی به برخی از ترفندهای روانشناسی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و نحوه استفاده از آنها برای استفاده شما خواهیم داشت.
در ادامه این مقاله به روانشناسی در طراحی وب نیز می پردازیم:
استفاده از ذهن و مغز به عنوان یک نقشه راه
برای درک کامل اثر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بر مغز، ضروری است که یک درک پایه ای از عملکرد مغز داشته باشید. این جراح مغز را برای ایجاد یک صفحه وب برنده نمی کند، بلکه یک دانش کار می کند که چگونه مغز تجربیات را درک می کند مفید است.
یکی از اساسی ترین مفاهیم مغز انسان که سبب می شود ما بتوانیم به طراحی وب بپردازیم این است که آن را سفارش می دهد. مغز ما از چیزی به اسم “schemaata” برای سازماندهی اطلاعات به جهان بینی ما هستند، ساخته شده است. ما از آنچه که به عنوان “اکتشافات” شناخته می شود، یا قوانین شستشو، برای حل مشکلات در زندگی روزمره استفاده می کنیم.
یک مثال خوب از این، شناخت الگو است. هنگامی که با یک محرک مواجه می شویم، مثل خط خطی متن، ما می توانیم به طور کلی پرچم ها را پر کنیم و آنچه را که متن گفته می شود پر کنیم، از آنجا که مغز ما آموزش دیده است تا الگوهای را تشخیص دهد و آنها را با آنچه که قبلا می دانیم، سازگار کنیم. پس چگونه می توانیم از این بلوک های اساسی ساختمان در طراحی وب استفاده کنیم؟
در اینجا چند نمونه از این موارد وجود دارد:
کاربران در هنگام مرور سایتهایی که دارای سلسله مراتب هستند احساس راحتی بیشتری دارند. به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید، ممکن است دسته های زیر را نشان دهید: صفحه اصلی، تعطیلات، کریسمس، درختان و دکوراسیون
ارائه الگوهای راحت تنها راهی نیست که بتوانید مهارت های سازمانی مغز را به طراحی وب اعمال کنید. گروه Nielson Norman لیستی از ۱۰ اکتشافی را برای استفاده در طراحی وب ایجاد کرد. یکی از مهمترین آنها ایده استفاده از شناخت به جای یادآوری است.
مثلا آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که فردی را در یک اجتماع ملاقات می کنید و چهره آنها را می شناسید اما اسم آنها را به یاد نمی آورید؟ شما فقط تجربه کرده اید که چه روانشناسان چه خطایی در بازیابی دارند. این می تواند ناامید کننده باشد، و این تجربه ای است که می خواهید از هر هزینه ای در وب سایت خود اجتناب کنید.
با استفاده از شناخت در وب سایت شما، یک تجربه لذت بخش تر برای مصرف کننده ایجاد می کند، زیرا رابط کاربری شما اساسا کار بیشتری را برای آنها انجام می دهد. در اینجا این است که چگونه برخی از وب در سایت های محبوب استفاده از شناخت رابط کاربری خود
گوگل به جستجو با استفاده از یک تابع تکمیل خودکار بر اساس جستجو های گذشته و سابقه مرور کمک می کند.
وب سایتهای تجارت الکترونیک (مانند آمازون، Target و Walmart) نشان می دهد که خریداران اخیرا چه چیز را مرور کرده اند و حتی توصیه هایی را بر اساس مشاهدات قبلی ارائه می دهند.
بهره برداری از مهارت های سازمانی اساسی مغز می تواند برای یک تجربه کاربر دوستانه تر ایجاد کند. با این وجود، راه های دیگری وجود دارد که ما می توانیم مصرف کنندگان را به استفاده از وب سایت ها افزایش دهیم.
ساخت زیبایی شناسی طراحی وب
استفاده مناسب از زیبایی شناسی از زمان افلاطون، که خود در مورد این موضوع نوشته است، مورد بحث قرار گرفته است. او همچنین قدرت خود را درک کرد
همانطور که تحقیقات به ما می گوید که چیزهای خاصی که مغز انسان راضی می شود وجود دارد. اجازه دهید نگاهی به چگونگی استفاده از برخی عناصر روانشناسی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بر احساسات و کمک به یک تجربه کاربری مثبت بدهیم.
رنگ:
رنگ یکی از مهمترین عناصری است که می توانید از آن برای ایجاد یک احساس خاص برای یک کاربر استفاده کنید. این مفهوم چیزی جدید نیست؛ یونانیان باستان معتقد بودند که طنز بر بدن و شخصیت تاثیر می گذارد.
رنگ های شایع تر و چگونگی استفاده از آنها برای استفاده از مزایای آنها در اینجا آمده است:
قرمز نشان دهنده انرژی، زرق و برق و جوانان است. CNN با استفاده از یک رابط قرمز جسورانه به کاربران خود هشدار می دهد و آماده خواندن اخبار است.
صورتی احساس مفهوم زنانه و نرمی را نشان می دهد، که برای اثر عالی استفاده می کند.
سبز به بینندگان سبب خوش بینی می شود. از آنجایی که با رنگ گیاهان نیز همخوانی دارد، اغلب برای وب سایت هایی با چسبندگی زیست محیطی مانند Treehugger وب سایت سبز زندگی می کنند.
آبی به معنای اعتماد و باز بودن است، بنابراین جای تعجب نیست که این انتخاب رنگی فیس بوک غول رسانه های اجتماعی است.
نوع متن:
حتی چیزی ساده به عنوان فونت شما در تجربه کاربر در وب سایت شما تاثیر می گذارد. رسانه های روزنامه مانند مطبوعات و نیویورک تایمز استفاده از فونت های خاص برای نشان دادن اهمیت مطالب استفاده می کنند. فونتهای خاص، برای تحریک احساس مدرنیته استفاده می شوند.
فاصله نیز نگرانی در طراحی وب است. اگر حروف خود را بین آنها کمی فضای کمتری داشته باشد، احساس تراکم و وزن را بیان می کند. در انتهای مخالف طیف، کلمات با فضای زیادی بین آنها بیرون می زنند. مهم است که میزان مناسبی بین فاصله خوب و اندازه فونت برقرار کنید تا شخصیتی را که میخواهید به دست بیاورید بیرون بیاورید.
تصاویر:
اکثر کلیشه ها فقط بیان درستی است که سخنان بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند و “یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد”.
مهم است که هنگام انتخاب تصاویر وب سایت، اهداف نهایی خود را حفظ کنید. به عنوان مثال، گروهی از متخصصان که از کلیپ بورداری دست بردارند، ممکن است باعث ایجاد حرفه ای و شایستگی شوند، در حالی که تصاویر کارتونی ممکن است جوان و طنز را منتقل کنند.
اعمال این اصول در سایت شما
بنابراین در حال حاضر شما در مورد اصول روانشناسی طراحی وب می دانید. چگونه این استراتژی های طراحی را در وب سایت خود ترکیب کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
تعداد اولویت های بازدیدکننده های خود را بدانید. چه کسی بزرگترین بازدید کننده شما را تشکیل می دهد؟ آیا فردی پیر است یا جوان؟
یک بررسی برای کمک به شناسایی نیازها و خواسته های مشتری ایجاد کنید. با اطلاعاتی که دریافت می کنید می توانید اصول طراحی را اعمال کنید.
استفاده از روانشناسی برای طراحی وب سایت شما یکی از ساده ترین راه های افزایش ترافیک سایت شما و افزایش فروش است. اگر از این اصول اساسی پیروی کنید، می توانید از نتایج دلخوشی برخوردار باشید.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
پس چه چیزی یک طراحی را جذاب تر از دیگران می سازد؟ چگونه می توانیم ذهن بازدید کننده ضربه بزنیم و آنها را فقط با تاثیر بر آنچه که آنها می بینند احساس کنیم؟ ما نگاهی به برخی از ترفندهای روانشناسی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و نحوه استفاده از آنها برای استفاده شما خواهیم داشت.
در ادامه این مقاله به روانشناسی در طراحی وب نیز می پردازیم:
استفاده از ذهن و مغز به عنوان یک نقشه راه
برای درک کامل اثر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بر مغز، ضروری است که یک درک پایه ای از عملکرد مغز داشته باشید. این جراح مغز را برای ایجاد یک صفحه وب برنده نمی کند، بلکه یک دانش کار می کند که چگونه مغز تجربیات را درک می کند مفید است.
یکی از اساسی ترین مفاهیم مغز انسان که سبب می شود ما بتوانیم به طراحی وب بپردازیم این است که آن را سفارش می دهد. مغز ما از چیزی به اسم “schemaata” برای سازماندهی اطلاعات به جهان بینی ما هستند، ساخته شده است. ما از آنچه که به عنوان “اکتشافات” شناخته می شود، یا قوانین شستشو، برای حل مشکلات در زندگی روزمره استفاده می کنیم.
یک مثال خوب از این، شناخت الگو است. هنگامی که با یک محرک مواجه می شویم، مثل خط خطی متن، ما می توانیم به طور کلی پرچم ها را پر کنیم و آنچه را که متن گفته می شود پر کنیم، از آنجا که مغز ما آموزش دیده است تا الگوهای را تشخیص دهد و آنها را با آنچه که قبلا می دانیم، سازگار کنیم. پس چگونه می توانیم از این بلوک های اساسی ساختمان در طراحی وب استفاده کنیم؟
در اینجا چند نمونه از این موارد وجود دارد:
کاربران در هنگام مرور سایتهایی که دارای سلسله مراتب هستند احساس راحتی بیشتری دارند. به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید، ممکن است دسته های زیر را نشان دهید: صفحه اصلی، تعطیلات، کریسمس، درختان و دکوراسیون
ارائه الگوهای راحت تنها راهی نیست که بتوانید مهارت های سازمانی مغز را به طراحی وب اعمال کنید. گروه Nielson Norman لیستی از ۱۰ اکتشافی را برای استفاده در طراحی وب ایجاد کرد. یکی از مهمترین آنها ایده استفاده از شناخت به جای یادآوری است.
مثلا آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که فردی را در یک اجتماع ملاقات می کنید و چهره آنها را می شناسید اما اسم آنها را به یاد نمی آورید؟ شما فقط تجربه کرده اید که چه روانشناسان چه خطایی در بازیابی دارند. این می تواند ناامید کننده باشد، و این تجربه ای است که می خواهید از هر هزینه ای در وب سایت خود اجتناب کنید.
با استفاده از شناخت در وب سایت شما، یک تجربه لذت بخش تر برای مصرف کننده ایجاد می کند، زیرا رابط کاربری شما اساسا کار بیشتری را برای آنها انجام می دهد. در اینجا این است که چگونه برخی از وب در سایت های محبوب استفاده از شناخت رابط کاربری خود
گوگل به جستجو با استفاده از یک تابع تکمیل خودکار بر اساس جستجو های گذشته و سابقه مرور کمک می کند.
وب سایتهای تجارت الکترونیک (مانند آمازون، Target و Walmart) نشان می دهد که خریداران اخیرا چه چیز را مرور کرده اند و حتی توصیه هایی را بر اساس مشاهدات قبلی ارائه می دهند.
بهره برداری از مهارت های سازمانی اساسی مغز می تواند برای یک تجربه کاربر دوستانه تر ایجاد کند. با این وجود، راه های دیگری وجود دارد که ما می توانیم مصرف کنندگان را به استفاده از وب سایت ها افزایش دهیم.
ساخت زیبایی شناسی طراحی وب
استفاده مناسب از زیبایی شناسی از زمان افلاطون، که خود در مورد این موضوع نوشته است، مورد بحث قرار گرفته است. او همچنین قدرت خود را درک کرد
همانطور که تحقیقات به ما می گوید که چیزهای خاصی که مغز انسان راضی می شود وجود دارد. اجازه دهید نگاهی به چگونگی استفاده از برخی عناصر روانشناسی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بر احساسات و کمک به یک تجربه کاربری مثبت بدهیم.
رنگ:
رنگ یکی از مهمترین عناصری است که می توانید از آن برای ایجاد یک احساس خاص برای یک کاربر استفاده کنید. این مفهوم چیزی جدید نیست؛ یونانیان باستان معتقد بودند که طنز بر بدن و شخصیت تاثیر می گذارد.
رنگ های شایع تر و چگونگی استفاده از آنها برای استفاده از مزایای آنها در اینجا آمده است:
قرمز نشان دهنده انرژی، زرق و برق و جوانان است. CNN با استفاده از یک رابط قرمز جسورانه به کاربران خود هشدار می دهد و آماده خواندن اخبار است.
صورتی احساس مفهوم زنانه و نرمی را نشان می دهد، که برای اثر عالی استفاده می کند.
سبز به بینندگان سبب خوش بینی می شود. از آنجایی که با رنگ گیاهان نیز همخوانی دارد، اغلب برای وب سایت هایی با چسبندگی زیست محیطی مانند Treehugger وب سایت سبز زندگی می کنند.
آبی به معنای اعتماد و باز بودن است، بنابراین جای تعجب نیست که این انتخاب رنگی فیس بوک غول رسانه های اجتماعی است.
نوع متن:
حتی چیزی ساده به عنوان فونت شما در تجربه کاربر در وب سایت شما تاثیر می گذارد. رسانه های روزنامه مانند مطبوعات و نیویورک تایمز استفاده از فونت های خاص برای نشان دادن اهمیت مطالب استفاده می کنند. فونتهای خاص، برای تحریک احساس مدرنیته استفاده می شوند.
فاصله نیز نگرانی در طراحی وب است. اگر حروف خود را بین آنها کمی فضای کمتری داشته باشد، احساس تراکم و وزن را بیان می کند. در انتهای مخالف طیف، کلمات با فضای زیادی بین آنها بیرون می زنند. مهم است که میزان مناسبی بین فاصله خوب و اندازه فونت برقرار کنید تا شخصیتی را که میخواهید به دست بیاورید بیرون بیاورید.
تصاویر:
اکثر کلیشه ها فقط بیان درستی است که سخنان بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند و “یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد”.
مهم است که هنگام انتخاب تصاویر وب سایت، اهداف نهایی خود را حفظ کنید. به عنوان مثال، گروهی از متخصصان که از کلیپ بورداری دست بردارند، ممکن است باعث ایجاد حرفه ای و شایستگی شوند، در حالی که تصاویر کارتونی ممکن است جوان و طنز را منتقل کنند.
اعمال این اصول در سایت شما
بنابراین در حال حاضر شما در مورد اصول روانشناسی طراحی وب می دانید. چگونه این استراتژی های طراحی را در وب سایت خود ترکیب کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
تعداد اولویت های بازدیدکننده های خود را بدانید. چه کسی بزرگترین بازدید کننده شما را تشکیل می دهد؟ آیا فردی پیر است یا جوان؟
یک بررسی برای کمک به شناسایی نیازها و خواسته های مشتری ایجاد کنید. با اطلاعاتی که دریافت می کنید می توانید اصول طراحی را اعمال کنید.
استفاده از روانشناسی برای طراحی وب سایت شما یکی از ساده ترین راه های افزایش ترافیک سایت شما و افزایش فروش است. اگر از این اصول اساسی پیروی کنید، می توانید از نتایج دلخوشی برخوردار باشید.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.