امروز،
کاملا واضح است، صفحه ای که محتوی کلید واژه هایی موردنظر کاربر است، می بایست با موضوع جستجوی وی مرتبط باشد. الگوریتم های موتور جستجو این موارد را نیز به حساب می آورند. اما استفاده کلید واژه نباید از حد تعادل نیز فراتر رود، اشاره به کلید واژه به صورتهای گرامری مختلف (جمع، مفرد، فعل گذشته، حال و غیره) همانند جابجایی در نحوه قرارگیری واژهها (بیسکویتهای شکلاتی در مقایسه با بیسکویتهای همراه با شکلات) کاری مؤثر می باشد. اما تکرار بیش از حد کلید واژهها یا به عبارتی “انباشتگی کلید واژه ” می تواند به نوعی تقلب محسوب شود. از آنجایی که الگوریتمهای موتورهای جستجوی شناخته شده نیستند، زیاده روی در استفاده از کلید واژه ها نوعی روش مبهم و غیرقطعی به حساب می آید. هدف SEO ایجاد محتوا بر روی وب سایت به روشی است که ضمن اینکه خواندن محتوا برای کاربران آسان باشد، عبارات کلیدی و عناوین بکار رفته نیز برای موتور جستجو مناسب باشد این روش فرایندی است که به طور قانونی و بدون استفاده از تکنیکهای تقلب به دنبال رسیدن به رتبه های بالا در موتورهای جستجو می باشد. تکرار روشمند در SEO یک هنر است و استاد شدن در آن زمان میبرد. هیچ راه میانبر و خاصی وجود ندارد که بتوان برای ساده کردن فرایند تولید تکرار در کلید واژه ها که هم متقاعد کننده و جذاب باشند و هم کاملا طبیعی به نظر برسند بکار برد با این وجود، تعدادی ترفند برای این کار وجود دارد. یکی از ترفندهای مورد علاقه ما استفاده از انتها و ابتدای یک جمله برای تکرار زیرکانه یک کلید واژه است. به مثال زیر توجه کنید:
“Miami Hotels, You may want to try one our fine hotels in Miami. Hotel accommodations at the Make belive Hotel will exceed your wildest expectations.”
در مثال ذکر شده کلمه کلیدی Miami Hotel به طور زیرکانه ای در وسط عبارت قرار داده شده است.
تکرار همچنین باید شامل کلماتی مرتبط بوده ولی نه لزوماً تغییر یافته گرامری عبارات کلیدی هدف.برای مثال، الگوریتم جستجویی ممکن است به صفحه ای در مورد بیسکویت برسد که علاوه بر آن شامل واژه هایی مانند تکه های شکلات” یا “کیک” نیز به عنوان واژه هایی مرتبط باشد که با استفاده از روشی صحیح در نوشتن، امری طبیعی مینماید.
منبع:گوگل سئو
“Miami Hotels, You may want to try one our fine hotels in Miami. Hotel accommodations at the Make belive Hotel will exceed your wildest expectations.”
در مثال ذکر شده کلمه کلیدی Miami Hotel به طور زیرکانه ای در وسط عبارت قرار داده شده است.
تکرار همچنین باید شامل کلماتی مرتبط بوده ولی نه لزوماً تغییر یافته گرامری عبارات کلیدی هدف.برای مثال، الگوریتم جستجویی ممکن است به صفحه ای در مورد بیسکویت برسد که علاوه بر آن شامل واژه هایی مانند تکه های شکلات” یا “کیک” نیز به عنوان واژه هایی مرتبط باشد که با استفاده از روشی صحیح در نوشتن، امری طبیعی مینماید.
منبع:گوگل سئو