برای ورود به پرتال وب سایت اسکریپت دات کام کلیک کنید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش ورودی گوگل و بازدید وب سایت های دانشگاهی
#1
همه علاقه مند هستند که دید خود را در وب بهبود دهند. بسیاری به دنبال میانبر هستند.
واقعیت موضوع این است که لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بیشتر یک بازی طولانی است و هرکسی که به نتایج سریع امیدوار است باید با سطح بالایی از شک و تردید رو به رو شود.در ادامه مقاله به افزایش ورودی گوگل و بازدید وب سایت های دانشگاهی نیز می پردازیم:
چه مدت طول می کشد رتبه بندی گوگل بهبود یابد؟
مهارت، بودجه، سطح رقابت و اینکه چگونه وب سایت شما در برابر رقابت قرار می گیرد، همگی می توانند در سرعت حرکت سایت شما برای کسب رتبه بالاتر تاثیرگذار باشند.
بنابراین ، با توجه به این نکته، بیایید آن را به معنای قابل سنجش تری تجزیه کنیم و کارهایی را که می توانید انجام دهید نام ببریم تا اتفاقات زودتر رخ دهد.
تغییر در محتوا و ساختار یک وب سایت برای بهبود رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP). موتورهای جستجو تلاشهایی را برای بهینه سازی موتور جستجو (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) انجام می دهند که هم از نظر رتبه کاربر و هم برای صفحه سوآور می باشد. اینها شامل استفاده از کلمات کلیدی مربوطه در عناوین (H1) و زیر عناوین، URL های مرتبط با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و نشانه گذاری ها می باشد.
[تصویر:  1.jpg]
روش های افزایش بازدید از گوگل:
به همین ترتیب روش های متفاوتی برای افزایش بازدید و ورودی به سایت وجود دارد که می توان موارد زیر را یادآور شد:
۱- تولید محتوای با کیفیت
۲- نوشتن محتوای اورجینال
۳- افزایش سرعت بارگذاری سایت
۴- بهینه سازی تصاویر
۵- بهبود فرمت سایت
۶- نوشتن متادیسکریپشن های جذاب
۷- وبلاگ نویسی
۸- افزایش خوانایی سایت
۹- استفاده از لینک های خارجی
۱۰- استفاده از کلمات کلیدی بلند
۱۱- فعالیت در شبکه های اجتماعی
۱۲- لینک سازی داخلی
۱۳- بهره بردن از انواع مختلف محتوا
۱۴- نوشتن پست مهمان
۱۵- پیاده سازی اسکیما
۱۶- ریسپانسیو کردن وب سایت
۱۷- عدم استفاده از تکنیک های کلاه سیاه
۱۸- برنامه ریزی برای استفاده از کلمات کلیدی
[تصویر:  0000.jpg]
سئو چیست؟
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است و به شما کمک می کند تا صفحه شما در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد تا ترافیک بیشتری به سایت شما وارد کند.
شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند، طراحی و توسعه دهید ، که با پیشرفت روند فن آوری تغییر می کند.
اما SEO همیشه اینگونه نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت ، گوگل سایت هایی را رتبه بندی می کند که هر سایت چند بار از یک کلمه کلیدی خاص استفاده می کند. این امر منجر شد که با عنوان “پر کردن کلمات کلیدی” شناخته می شد و این بدان معنی بود که حتی سایتهای با کیفیت بالا نیز به راحتی می توانند دیده نشوند.
[تصویر:  2.jpg]
اهمیت سئو on-page
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شامل تمام عناصر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشد که می توانید به بهترین شکل کنترل کنید. اگر صاحب یک وب سایت هستید ، می توانید مسائل فنی و کیفیت محتوای خود را کنترل کنید. ما اعتقاد داریم که مسائل مربوط به صفحه باید همه برطرف شود زیرا آنها در دست خود شما هستند. اگر یک وب سایت عالی ایجاد کنید ، مطمئناً رتبه بندی را شروع می کنید. تمرکز بر روی سئو داخلی همچنین احتمال موفقیت استراتژی سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما را افزایش می دهد. ایجاد لینک با یک سایت خراب کار بسیار سختی است.
[تصویر:  3.jpg]
۱-بهینه سازی تصاویر
ما برای بهینه سازی تصویر برای SEO اساسی ترین تاکتیک ها را بیان می کنیم. بهینه سازی تصویر فقط درج یک برچسب alt نیست، وقتی صحبت از بهینه سازی تصویر می شود، بیش از ده ها عامل دیگر وجود دارد!
-عکسها و برچسب های توضیحات
-اندازه تصویر
-سازماندهی تصاویر
-قالب تصویر
لینک داخلی
سئوکاران حرفه ای می دانند که لینک داخلی یک استراتژی بسیار مهم است که می تواند کل جهت یک وب سایت را تغییر دهد.
با استفاده از لینک های داخلی شما در واقع صفحات داخلی سایت خود را به یکدیگر ارتباط می دهید و کاربر می تواند برای کسب اطلاعات به صفحه ی دیگری در درون سایت شما مراجعه کند.
[تصویر:  optimize-images-wordpress.jpg]
۲-Robots.txt و Meta Robots
پرونده robots.txt و ربات متا هر دو به عنوان سیگنال راهنمایی برای خزندگان موتور جستجو عمل می کنند. با آنها آشنایی با این ربات ها می توانید درک کنید که چگونه خزنده هایی مانند Googlebot در وب سایت شما حرکت می کنند.
[تصویر:  003.jpg]
۳-بهینه سازی سرور
اگر شما یک کارشناس سئو هستید و در مورد سرورها اطلاعاتی ندارید، وقت آن است که به اصول اولیه برگردید. حداقل توصیه می کنیم درک اساسی از نکات موجود در این راهنما داشته باشید.
-کدهای وضعیت سرور
-ارور های ۴۰۴ ، ۳۰۱ و بیشتر
-میزبانی وب و CDN
-زیر دامنه ها و زیر پوشه ها
[تصویر:  004.jpg]
۴-ساختار URL و لینک های ثابت
داشتن یک ساختار URL بهینه و پیوند ثابت در نسخه ۲۰۱۹ سئو الزامی است.. شما می بایست URL خود را برای کاربر دوستانه تر کنید و بهینه سازی آنها را برای سئو انجام دهید.
۵-بهینه سازی توضیحات متا
در هسته هر کمپین سئو توضیحات متا وجود دارد. این موضوع اهمیت دارد که بدانید آنها چه هستند ، چگونه آنها را بنویسید، چگونه آنها را اندازه گیری کنید و … در سال ۲۰۱۹ توضیحات متا بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده اند. در حالی که آنها به طور رسمی یک عامل رتبه بندی نیستند، با این واقعیت که گوگل شناخته شده است که از آنها در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند، نقش مهمی در SEO دارند.
[تصویر:  01.jpg]
۶-بهینه سازی برچسب عنوان
مانند توضیحات متا ، برچسب های عنوان بخش اصلی هر کمپین سئو هستند. برچسب های عنوان نه تنها بخش مهمی از بهینه سازی موتور جستجو در صفحه هستند، بلکه بخش بسیار مهمی از تجربه کاربر نیز به شمار می روند.
۷-عنوان ها و تگ های H
در مورد چگونگی ایفای نقش عناوین یا “برچسب های h” در SEO صفحه و چگونگی اجرای صحیح آنها اطلاعات کسب کنید. برچسب H بیشترین ویژگی را دارد ، یاد بگیرید که از آنها به نفع خود استفاده کنید.
H از اهمیت بالایی در SEO برخوردار است
۸-سرعت صفحه و سئو
یکی از اولین مواردی که هنگام بهینه سازی یک وب سایت جدید به آنها نگاه می کنیم این است که سرعت آن چقدر سریع است. این یکی دیگر از جنبه های سئو که گوگل به طور عمومی تأیید کرده است ، عاملی است که در صفحات وب قرار می گیرد ، بنابراین نباید از آن صرف نظر کرد سرعت صفحه و علاوه بر این سرعت سایت به عنوان یکی از مهمترین فاکتور لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است که ما به عنوان نمایندگی روی آن تمرکز می کنیم.
۹-کلمات کلیدی
چشمان خود را ببندید و اولین کلمه ای که وقتی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می گویم به ذهن می آید چیست. آیا این “کلمات کلیدی است؟” این بخش عظیمی از سئو داخلی است و چیزهای زیادی را می توان در آن استفاده کرد.
۱۰-HTTPS / SSL
گوگل اخیراً اعلام کرده است که داشتن یک وب سایت فعال با HTTPS می تواند در واقع رتبه شما را در موتورهای جستجو ارتقا بخشد.
۱۱-نام دامنه
انتخاب نام دامنه یک تصمیم تقریباً دائمی است و نباید مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که داشتن یک نام دامنه خوب کل استراتژی SEO شما را ایجاد یا خراب نمی کند، می تواند به روش های دیگری به حرکت درآید.
۱۲-نقشه های XML
نقشه سایت XML می تواند به ایجاد نقشه ای برای پیگیری Google هنگام خزیدن وب سایت شما کمک کند.
۱۳-ساختار تولید محتوا:
“محتوای ساختار یافته” به یک کلمه کلیدی تبدیل شده است. در واقع ایده ای بسیار قدرتمند است کهتعیین می کند چگونه اطلاعات را می یابیم، می فهمیم، به اشتراک می گذاریم و استفاده می کنیم.
رعایت ترتیب استفاده از تگ های headingدر داخل محتوا بسیار مهم است در زیر به ان اشاره شده است:
 [تصویر:  0.jpg]
محتوای ساختار یافته چیست؟
سلسله مراتب با محتوای کلی شروع می شوند و به سمت موارد خاص تر شروع می شوند. ساختار محتوا همچنین ارتباط بین محتوا را تعریف می کند.
سئو off-page
SEO off page به کلیه فعالیتهایی که به دور از وب سایت شما اتفاق می افتد برای افزایش رتبه سایت شما است.
این شامل پیوندها، استراتژی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تأثیرگذار و غیره است.
به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ عالی بنویسید و کسی که تأثیر زیادی در سایت شما دارد ، پیوندی را به آن بازخوانی می کند.
در اصل ، این به موتورهای جستجوگر مانند Google می گوید دیگران نسبت به وب سایت شما چه احساسی دارند. هرچه پیوندها و نظرات بیشتر (با کیفیت) به سایت شما بازگردد ، احتمال دارد که گوگل آن سایت را کیفیت فرض کند و از این رو رتبه بالاتری داشته باشد.
سئو off-page به محبوبیت وب سایت شما در اینترنت کمک خواهد کرد ، بنابراین می توانید دید بیشتری کسب کنید. با این حال تکنیک های سئو off-page به بهبود موقعیت وب سایت شما در SERP کمک می کند.
استراتژی های سئو off-page
۱-کیفیت لینک ها مهمتر از تعداد لینکها می باشد
۲-در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید
۳-وبلاگها همان چیزی است که مخاطبان با آن ارتباط دارند
۴-از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید
۵-تنها بر روی گوگل تمرکز نکنید
۶-از لینکهای خراب استفاده نکنید
۷- کامنت گذاشتن در وبلاگ
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.
شرکت اینتن با حمایت از کسب و کارهای اینترنتی، کارگاه های آموزشی با عنوان سئو و طریقه تولید محتوا براساس سئو را در تهران و شهرهای مختلف برگزار می کند. این جلسات با حضور مهندس تقی مولوی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک برگزار می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۳۴۳۲۵۰ تماس حاصل فرمایید.
پاسخ }
سپاس شده توسط


پرش به انجمن: