برای ورود به پرتال وب سایت اسکریپت دات کام کلیک کنید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان
#1
#Hashtag بازاریابی با توجه به سایت های شبکه های اجتماعی است. Hashtag راه افراد و کسب و کار در جوامع اجتماعی آنلاین است. Hashtags با سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس و نمایش مشخصات عمومی کار می کنند. داستانهای موفق بسیاری از مارک ها که از هشتگ ها استفاده می کنند برای رسیدن به آنها در سیستم عامل های اجتماعی بسیار مفید است.
 
[تصویر:  2-2-1.jpg]
 
بازاریابی هشتگ چیست؟
در سال ۲۰۰۷، توییتر Hashtags را برای راحتی فیلتر کردن محتوا که پاسخ بیشتری از کاربران دریافت کرده بود معرفی کرد. بازاریابی مارک ها از طریق بازاریابی Hashtag یک ابزار Direction شده است. تبلیغات Hashtag یک پایه قوی در بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کرد. Hashtags تنها زمانی محبوب می شوند که تلاش های بی وقفه در تحقیق برای هشتاج مناسب انجام دهند و هشتگ ها عبارت های کلیدی یا کلمات هستند که به همه چیز مربوط به مفهوم خاص مربوط می شود.
یک PAGE # بسازید:
ایجاد یک صفحه در نام #something و قرار دادن اطلاعات مرتبط در صفحه. از آنجا که افرادی که از صفحه بازدید می کنند، قطعا صفحه را دنبال می کنند، اطلاعاتی که در صفحه اضافه می شوند باید مرتبط و بی طرف باشند. هشتگ ها توسط افراد در زمان های گذشته مورد استفاده قرار نگرفتند. این تنها توسط کسب و کار مورد استفاده برای ترویج کسب و کار خود بود. مردم از زمانی که تعاملات و گفتگوهای آنلاین را فعال کردند شروع به استفاده از آنها کردند و به ویژه در توییتر ویروسی شد.
 
[تصویر:  4-2-1.jpg]
 
شبکه های اجتماعی که Hashtagging را پشتیبانی می کنند:
بازاریابی Hashtag به خوبی با توییتر کار کرده است زیرا قابلیت خواندن بسیاربالایی دارد.از آنجایی که توییت ها توسط مخاطبان بزرگ قابل خواندن هستند و این پست ها و توییت ها غیر شخصی هستند . شرکت هشتگ ها را در سال های بعد در سایت های خود معرفی کردند. اینها نمونه هایی از Hashtagging هستند:
۱-seoproblems
۲- marketing
۳- googlesearch
۴- webtraffic
۵- optimization
۶- content
۷- seo
تکامل هشتگها:
در اوت ۲۰۰۷، توییتر برای اولین بار Hashtags را معرفی کرد
در جولای ۲۰۰۹، توییتر رسما هشتگ را به لیستی از تمام توییت ها برای هر چیزی که توسط #
در ژانویه ۲۰۱۱ Instagram پشتیبانی هشتگ را اضافه می کند
در فوریه ۲۰۱۱، توییتر در ناامیدی مدنی بهار عربی نقش داشت. #Bahrain یکی از بیشترین استفاده از هشتگ ها در همه زمان ها می شود
در اکتبر ۲۰۱۱، Google+ به طور خودکار هر هشتگها را در پست ها پیوند داد
در ژانویه ۲۰۱۳، نیمی از تبلیغات Superbowl شامل یک هشتگ است
در ماه ژوئن ۲۰۱۳، فیس بوک شروع به پشتیبانی از هشتگ ها کرد
در اکتبر ۲۰۱۳، اداره استاندارد تبلیغات (انگلستان) و FTC (ایالات متحده آمریکا) اعلام می کنند که آگهی هایی که از طریق افراد مشهور ساخته شده اند، صفحه توییتر باید عبارت هشتگ ad#
 
[تصویر:  6-2.jpg]
 
توییتر:
هیچ سایتی دیگر چنین تاثیری از Hashtagging در توییتر ندارد. Hashtags به خصوص در توییتر ارتباطات گسترده تر و بهتر از سایر سایت های شبکه ایجاد می کند. Hashtags در توییتر بسیار کار می کند. توییتر قادر به فیلتر کردن و پیدا کردن اطلاعات مربوطه حتی از یک نویسنده ناشناخته است. اطلاعات موجود در توییتر برای مخاطبان گسترده تر قابل مشاهده است که بر خلاف فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی است. بازاریابی Hashtag از زمانی که بازاریابی برای قرن ها در مسیر سنتی قرار داشت، صورت نگرفت. بازاریابی بعد از آن تغییر قابل توجهی به سمت بازاریابی دیجیتال انجام شد. هشتگ ها بیشتر در توییتر محبوبیت دارند.
 
[تصویر:  07.jpg]
 
فیس بوک:
فیس بوک Hashtags را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد. این تنها می تواند به نام صفحات موجود در فایرفاکس محدود شود زیرا محدودیت های آپلود در فیس بوک تنها توسط حساب های شناخته شده آن قابل مشاهده نیست. از این رو مردم در پست های فیس بوک ارتباط کمتری پیدا می کنند.
اینستاگرام:
Instagram، یکی دیگر از سایت های شبکه های اجتماعی که از هشتگ پشتیبانی می کند. Hashtags در Instagram نیز دارای قابلیت بالاتری نسبت به فیس بوک است.
+ Google:
Hashtagging در سال ۲۰۱۱ در Google+ آغاز شد و شروع به لینک کردن هشتگ ها در پست ها به طور خودکار کرد. + Google یک سایت حرفه ای است که امکان پیوند خودکار هشتگ ها در پست ها را فراهم می کند که یک مزیت اضافه است.
هدف هشتگها:
هشتگ ها می توانند ارتباط بین ذهنیت مصرف کننده و یک مارک تجاری و کمپین های آن مانند یک پیشنهاد یا محتوای منظم را در ذهن مصرف کننده ایجاد کنند. به عبارت ساده، Hashtags به سادگی مارک ها، محصولات و کسب و کار را با برچسب کردن آنها با هشتگ نشان می دهد. هنگامی که کلمه Hashtagged با لینک پیوست شده است، آن را به صفحه در آن سایت خاص هدایت می کند.
زمانی که هشتگ ها اشتباه می کنند:
Hashtags می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد که در صورت مناسب استفاده شود. اما تحقیق در مورد هشتگ ها باید انجام شود و به یاد داشته باشید که هر کسی می تواند از هشتگ هایی که برای نام تجاری خود ساخته اید استفاده کنید. دو راه Hashtag ها می توانند علامت های تجاری را خنثی کنند.
نحوه استفاده از Hashtags برای کسب و کار:
همه چيز ساده است كه چگونه از هشتگ ها در سايت هاي شبكه اجتماعي استفاده كنيد. اول از همه، برای هشتگهای محبوب که توسط افراد برای جستجوی چیزی مرتبط با نام تجاری شما استفاده می شود، جستجو کنید. یک تحقیق کامل در مورد چگونگی ایجاد هشتگهای جذاب انجام دهید. سپس یک نامحدود برای نام تجاری خود ایجاد کنید. پس از ایجاد هشتگ، شروع به رسیدن به مخاطبان با این هشتگها و شرکت در مکالمات اجتماعی کنید که دید عمومی نام تجاری شما را افزایش می دهد. Hashtags باید بر اساس نوع سایت که در آن شما در حال کار بر روی آن استفاده می شود. به عنوان مثال، توییتر از هشتگ ها ی یکسانی پشتیبانی می کند و فیس بوک آن را به شیوه ای دیگر پشتیبانی می کند. هرچه تعداد بیشتر در instagram اضافه می کنید، محبوبیت بیشتری از تبلیغات شما می شود. بنابراین هر یک از سایت های شبکه های اجتماعی ویژگی خاص خود را دارد. Hashtagging برای پیوستن به مکالمات، به دست آوردن اطلاعات و کسب رهبری برای کسب و کار کمک می کند. از این رو، هشتگ ها تاکید بیشتری در بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند. Hashtags در LinkedIn نیز سرگرم می شوند. به همین دلیل است که هر کسب و کار به دنبال هشتگ کردن است. با هشتگ ها، برقراری ارتباط با مخاطبان و شبکه های آن در صنعت یکپارچه تر است.
 
[تصویر:  3-3.jpg]
 
ابزارهای پیگیری:
ردیابی برای هر فعالیت بسیار مهم است. هشتگ ها هیچ استثنائی ندارند. پیگیری می تواند توسط ابزار خاصی که در دسترس هستند انجام شود
۱٫ hashtags.org
جستجو برای Hashtags.org برای لیست گسترده ای از هشتگ های که محبوب هستند یا در حال حاضر روند شما می توانید در عرض ۲۴ ساعت بیشترین مقدار توییتر را در اختیار داشته باشید که چه چیزی و چه هشترهای موجود در آن وجود دارد و همچنین در مورد تجزیه و تحلیل ها. اگر شما نیاز به دانستن بیشتر در مورد نحوه استفاده از هشتگ ها دارید، می توانید برخی از مقالات خود را که در سایت موجود است، بخوانید.
۲٫ Hashtagify.me:
hashtagify.me به شما یک کلاهبردار مربوطه را به یک کلمه کلیدی اختصاصی نشان می دهد، در نقشه ذهنی مانند شیوه. هنگامی که روی هشتگ مرتبط مرتبط می شوید، می توانید ببینید که چقدر محبوب است و چگونه به هشتگ اصلی مرتبط است. شما حتی می توانید به “حالت پیشرفته” برای پیدا کردن انجمن های بیشتر و یا “حالت جدول” تغییر دهید، اگر ترجیح می دهید اطلاعات را در فرم ساختاری بیشتر مشاهده کنید.
۳٫ Ritetag:
تنظیمات جستجو نیشگون گرفتن همه چیزهایی است که ما باید انجام دهیم و Topsy بقیه را برای شما انجام خواهد داد. این توییت های بیشتری را با تصاویر، پیوندها و ویدیوهایی حاوی هشتگ جستجو می کند و همچنین تجزیه و تحلیل هایی که می خواهید انجام می شود. Topsy همچنین مشخص می کند که چه کسی تاثیر گذار از یک هشتگ خاص است.
 
[تصویر:  9.jpg]
 
۴٫ Topsy:
API Topsy به شما اجازه می دهد تا از زمانی که هشتگ ها در استفاده هستند اطلاع پیدا کنید. شما باید انجام دهید تنظیمات جستجو را نیشگون بگیرید و Topsy بقیه را برای شما انجام خواهد داد. این توییت های بیشتری را با عکس ها، پیوندها و ویدیوهایی حاوی هشتگ جستجو می کند و همچنین تجزیه و تحلیل هایی که می خواهید انجام می شود. Topsy همچنین مشخص می کند که چه کسی تاثیر گذار یک هشتگ خاص است.
۵٫ Tweetreach:
با TweetReach، شما قادر به دانستن اینکه آیا هشتگ شما در طول مبارزات یا رویداد شما اهمیت دارد. این به شما می گوید که آیا شما هشتگ ایجاد بحث، retweets، و مهمتر از همه، که توییت های شما را دیدم. به سادگی هشتگ را در جستجو وارد کنید.
۶٫ Hashtracking:
Hashtracking قادر خواهد بود رویدادها و کمپین ها را در زمان واقعی پیگیری کند. برخی از چیزهایی که پیگیری می کنند عبارتند از توییتر، retweets و کسی که در مکالمه ای با یک hashtag خاص مشارکت می کند. همچنین نمودارها و نمودارها و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهد که شما می توانید آن را صادرات و به اشتراک بگذارید.
۷٫ TweetBinder:
TweetBinder اجازه می دهد برای ایجاد “اتصال دهنده” برای یک hashtag خاص یا hashtags. یک گزارش برای نمایش آمار مکالمات، توییت ها، عکس ها، لینک ها و همکاران اطراف این هشتگ ایجاد خواهد شد. برای ردیابی کمپین ها و رویدادهای مختلف بسیار مفید است، داده های جمع آوری شده را می توان برای مراجع بازاریابی آینده استفاده کرد. ما حتی می توانیم چیزهایی را نیز به وسیله گیرنده ها مرور کنیم. و غیره و بسیاری از ابزارهای دیگر. Hashtagging فقط در مورد برجسته کردن یک کلمه است، اما این راه را برای برجسته مارک ها، کسب و کار است. Hashtags می تواند به راه اندازی های بزرگ به نفع بزرگ است. از آنجا که این بهترین راه برای ترویج نام تجاری آنلاین به راحتی از طریق برچسب کردن نام تجاری با یک هشتگ است. این نیز یک واقعیت مهم است که، هر سایت دارای ارتباط و قابلیت دسترسی و بهترین بخش آن Hashtag بازاریابی است.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
پاسخ }
سپاس شده توسط


پرش به انجمن: