برای ورود به پرتال وب سایت اسکریپت دات کام کلیک کنید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محتوای تبلیغاتی طراحی سایت در برابر سئو:
#1
پیش از آنکه شروع به صحبت کنیم، پیشنها می کنم تیترهای زیر را بخوانید:
o       محتوای تبلیغاتی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ها، سئو سایت و بهینه سازی سایت را تخریب می کند...
o       محتوای تبلیغاتی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ها، سئو سایت و بهینه سازی سایت را از بین برده اند....
o       محتوای تبلیغاتی طراحی سایت ها بر سئو سایت و بهینه سازی سایت غلبه یافتند
واژه مقابل اغلب برای مواردی به کار می رود که در رقابت با یکدیگر قرار دارند یا قرار است دو مورد با یکدیگر مقایسه شوند. اما اندکی صبر کنید و بعد از خواندن دیدگاه من در این مقاله، اگر خواستید از من انتقاد کنید. این مقاله بحث های میان محتوای تبلیغاتی طراحی سایت ها و سئو و بهینه سازی سایت را به اتمام می رساند.
اگر شما هم مانند من به این موضوع نگاه می کردید، مطمئناً برایتان مسخره به نظره می آمد.
اگر چه موضوعات و محتواها در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  اغلب توسط نویسندگانی مطرح می شود که به طور واقعی و کامل استراتژی بازاریابی را درک می کنند، اما به نظر می رسد که این موضوع اندکی فراتر از حیله و فریبی است که برای ترغیب خوانندگان روی کلیک کردن روی یک پست به کار می بریم. در بهترین حالت، خوانندگان این پست می توانند درسی از این محتوای تبلیغاتی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ها فرا بگیرند.
اگر ایده من مورد قبول نیست، من دو مورد می توانم بگویم:
o       می تواند در ادامه پذیرفته شود
o       داشتن ایده غیر محبوب یک راه قدرتمند برای جلب بیشتر مخاطبان و پیروز شدن در هدف مورد نظر خود می باشد.
بازاریابی محتوا در طراحی سایت و سئو همدیگر را تکمیل نمی کنند
"محتوای بازاریابی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ها در برابر سئو سایت و بهینه سازی سایت" فرصت هایی را برای آن دو مورد فراهم می آورد تا در مقابل یکدیگر به رقابت بپردازند. این مبحث می خواهد که شما تنها از یک مورد دفاع و حمایت کنید.
البته پیامدهای این مباحث به نظر می آید که این چنین باشد. برای اینکه در زمینه بازاریابی دیجیتالی خود هوشمندانه عمل کنید، شما نیاز دارید در یکی از این زمینه ها یک متخصص و کارشناس را استخدام کنید. ممکن است شما 3000$ برای اختصاص دادن به این امر هر ماه در اختیار دارید. مشکل و مسئله: شما بیشتر به محتوای تبلیغاتی طراحی سایت می پردازید یا سئو سایت و بهینه سازی سایت؟
من تنها می توانم این گونه حس کنم که تلاش های سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند نتایج مختلفی به همراه داشته باشد. به عبارت دیگر، اگر سئو سایت و بهینه سازی سایت برای شما درآمدهای بالایی را رقم زد، می تواند یک عملکرد عالی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  های شما به حساب بیاید. این مورد می تواند برای تجارت ها یک عامل پر رونق اما سوال برانگیزی باشد. امروز، این سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند یک مورد غیر اخلاقی، بی اثر و یا حتی خطرناک هم تبدیل شود. مرورگرها، تجارت ها و یا طراحی وب سایت هایی که مرتکب جرم می شوند را جریمه خواهد کرد.
کارشناسان حرفه ای بازاریابی اینترنتی هر دو محتوای بازاریابی طراحی سایت و سئو سایت و بهینه سازی سایت را شناخته اند و می دانند که هر دوی آن ها در استراتژی بازاریابی مانند دو ستاره هستند و بسیار سودمند و تاثیرگذار می باشند. متخصصات سئو سایت و بهینه سازی سایت نمی ترسند که شغل شان منقرض شوند. قوانین آن ها همیشه برای یک بازاریابی ضروری خواهد ماند، زیرا آن ها بیشتر هر کسی می دانند که سئو سایت موثر و اخلاقی نمی تواند بدون وجود محتوای یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بهینه سازی شود.
واقعاً تصور می کنید که سئو سایت همان محتوای تبلیغاتی طراحی سایت است؟
ما می خواهیم محتواهایی خلق کنیم که اهداف بازاریابی مان را در طراحی وب سایت ها حمایت کند. اگر ما این مورد را به طور هوشمندانه انجام دهیم، بخش ضروری اجرای استراتژی بازاریابی مان باید روی بهینه سازی هایی مواردی تمرکز کند که احتمال کشف شدن محتوای طراحی سایت ما توسط جستجو ها و مرورگرها را افزایش دهد.
گفتن اینکه سئو سایت و بهینه سازی سایت دو تاکتیک بازاریابی مجزا هستند، مثل این است که بگویم که تیر از متن اصلی جدا می باشد. چقدر مسخره است، این طور نیست؟ شما تیترها را می نویسید تا مردم را به خواند متن اصلی جذب نمایید. شما باید محتوای آنلاین تان را در طراحی سایت تان بهینه سازی کنید تا مردم را به یافتن آن مشتاق سازید.
به نظر من، سئو سایت و بهینه سازی سایت و یا بهینه سازی سایت در نتایج مرورگرها، نامی اشتباه است. این عبارت تنها شما را تشویق به بهینه سازی سایت در مرورگرها می کند. واضح است، شما نمی توانید و این کار را نمی کنید. شما به طور قطع محتوای بازاریابی طراحی سایت تان را بهینه سازی می کنید.
بهینه سازی محتوای طراحی سایت- حاصل پیوند دو استراتژی بازاریابی می باشد.
زمان این است که به طور کلی به این موضوع بپردازیم
در پست "طرزفکر هایی که بازاریابی آنلاین را امکان پذیر می سازد" از MARKETINGLAND، کپی بلاگر BRIAN CLARK می نویسد:
"مشکلاتی که در بازاریابی آنلاین با آن مواجه هستیم، یک انگیزه اشتباه برای به کار بستن تاکتیک های مختلف در بخش های گوناگون می باشد، این در حالی است که باید هر یک را جزو بخشی از پروسه استراتژی ببینیم."
BRIAN می افزاید:
"امروزه، من افرادی را می بینم که به محتوای تبلیغاتی طراحی سایت ها، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و بهینه سازی در مرورگرها به عنوان سه عامل مجزا روی می آورند."
"راه هوشمندانه برای تمرین بازاریابی آنلاین موثر این است که نتایج حاصل از رسانه های اجتماعی و مرورگرها را به عنوان یک استراتژی کلی ببینید که روی محتوای جذاب تمرکز دارد".
شما می توانید محتواهایی را در سیستم عامل های استراتژیک و مختلف ساخته و نشر دهید. شما می توانید دوباره روی محتواهایی هدف گذاری کنید که توسط عوامل دیگری در تشکیلات تان ساخته شده است. شما می توانید آن محتوا را در کانال های رسانه اجتماعی مختلفی به اشتراک بگذارید.
و اگر می خواهید تا قدرت بازاریابی و تبلیغات یک محتوای طراحی سایت را به نفع مزیت های تجارت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  خود افزایش دهید، بهتر است به جای بهینه سازی، آن را دور بی اندازید.
 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
پاسخ }
سپاس شده توسط


پرش به انجمن: