امروز،
لوگو برند و یا هویت شما نیست. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، طراحی هویت و نام تجاری همه نقش های مختلفی دارند که همگی یک تصویر درک شده برای یک کسب و کار یا محصول را تشکیل می دهند.
نام تجاری چیست؟ – تصور تصویری عاطفی شرکتی به عنوان یک کل.
هویت چیست؟ – جنبه های بصری که بخشی از برند کلی هستند.
لوگو چیست؟ – یک لوگو با استفاده از یک علامت یا نماد یک کسب و کار را در ساده ترین شکل مشخص می کند.
برای توضیح موارد بالا با جزئیات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.
برند مطمئنا آنچنان یک موضوع روشن نیست – با وجود اینکه کلی کتاب در این باره به چاپ رسیده و منتشر شده است اما با این حال به طور خلاصه نام یک برند را می توان به عنوان یک سازمان ، سرویس یا محصول با یک شخصیت توصیف شده توسط ادراک مخاطب عنوان کرد. در واقع باید بیان شود که یک طراح نمیتواند یک نام تجاری را ایجاد کند ، فقط مخاطب میتواند این کار را انجام دهد. طراح پایه و اساس نام تجاری را تشکیل می دهد .
بسیاری از مردم بر این باورند که یک نام تجاری تنها شامل چند عنصر می شود : برخی رنگ ها ، برخی از فونتها، لوگو ، شعار و شاید برخی از موسیقی نیز استفاده کنند . در واقع این موضوع بسیار پیچیده تر از این حرفاست.
ایده بنیادی و مفهوم هسته ای یک تصویر شرکتی این است که همه ی اهداف و ارزش های یک محصول را به کل شرکت بازتاب دهد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
نام تجاری چیست؟ – تصور تصویری عاطفی شرکتی به عنوان یک کل.
هویت چیست؟ – جنبه های بصری که بخشی از برند کلی هستند.
لوگو چیست؟ – یک لوگو با استفاده از یک علامت یا نماد یک کسب و کار را در ساده ترین شکل مشخص می کند.
برای توضیح موارد بالا با جزئیات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.
برند مطمئنا آنچنان یک موضوع روشن نیست – با وجود اینکه کلی کتاب در این باره به چاپ رسیده و منتشر شده است اما با این حال به طور خلاصه نام یک برند را می توان به عنوان یک سازمان ، سرویس یا محصول با یک شخصیت توصیف شده توسط ادراک مخاطب عنوان کرد. در واقع باید بیان شود که یک طراح نمیتواند یک نام تجاری را ایجاد کند ، فقط مخاطب میتواند این کار را انجام دهد. طراح پایه و اساس نام تجاری را تشکیل می دهد .
بسیاری از مردم بر این باورند که یک نام تجاری تنها شامل چند عنصر می شود : برخی رنگ ها ، برخی از فونتها، لوگو ، شعار و شاید برخی از موسیقی نیز استفاده کنند . در واقع این موضوع بسیار پیچیده تر از این حرفاست.
ایده بنیادی و مفهوم هسته ای یک تصویر شرکتی این است که همه ی اهداف و ارزش های یک محصول را به کل شرکت بازتاب دهد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید