اخطارهای زیر رخ داد: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead - Line: 272 - File: inc/plugins/imeiJalaliDate.php PHP 7.3.33 (Linux)
|
چگونه یک برند خوب داشته باشیم؟ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتمان اسکریپت دات کام (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com) +-- انجمن: سیستم های مدیریت (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA) +--- انجمن: دیگر سیستم های مدیریت محتوا (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7) +---- انجمن: آموزش (https://forum.xn--mgbguh09aqiwi.com/Forum-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4--55) +---- موضوع: چگونه یک برند خوب داشته باشیم؟ (/Thread-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85%D8%9F) |
چگونه یک برند خوب داشته باشیم؟ - shutstudio - 1397/02/08 لوگو برند و یا هویت شما نیست. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، طراحی هویت و نام تجاری همه نقش های مختلفی دارند که همگی یک تصویر درک شده برای یک کسب و کار یا محصول را تشکیل می دهند. نام تجاری چیست؟ – تصور تصویری عاطفی شرکتی به عنوان یک کل. هویت چیست؟ – جنبه های بصری که بخشی از برند کلی هستند. لوگو چیست؟ – یک لوگو با استفاده از یک علامت یا نماد یک کسب و کار را در ساده ترین شکل مشخص می کند. برای توضیح موارد بالا با جزئیات بیشتر در ادامه همراه ما باشید. برند مطمئنا آنچنان یک موضوع روشن نیست – با وجود اینکه کلی کتاب در این باره به چاپ رسیده و منتشر شده است اما با این حال به طور خلاصه نام یک برند را می توان به عنوان یک سازمان ، سرویس یا محصول با یک شخصیت توصیف شده توسط ادراک مخاطب عنوان کرد. در واقع باید بیان شود که یک طراح نمیتواند یک نام تجاری را ایجاد کند ، فقط مخاطب میتواند این کار را انجام دهد. طراح پایه و اساس نام تجاری را تشکیل می دهد . بسیاری از مردم بر این باورند که یک نام تجاری تنها شامل چند عنصر می شود : برخی رنگ ها ، برخی از فونتها، لوگو ، شعار و شاید برخی از موسیقی نیز استفاده کنند . در واقع این موضوع بسیار پیچیده تر از این حرفاست. ایده بنیادی و مفهوم هسته ای یک تصویر شرکتی این است که همه ی اهداف و ارزش های یک محصول را به کل شرکت بازتاب دهد. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید |