امروز،
در صورتی که متوجه نشوید، استفاده گسترده از اینترنت با سرعت بالا به طرز چشمگیری روش کار کسب و کار را تغییر داده است. برای اولین بار در تاریخ، کسب و کار تحت محدودیت های جغرافیایی محدود نمی شود زمانی که آن را برای تامین نیروی کار ماهر، حرفه ای است. پس از چند دهه از یک رویکرد صنعتی، یکپارچه همه به فرهنگ تجاری، ترتیبات کار انعطاف پذیر تبدیل به محبوبیت بیشتری می شود.
یک جنبه از یک کسب و کار که مخصوصا برای برون سپاری کارمندان از راه دور مناسب است، بازاریابی محتوا است. تا زمانی که محتوا به موقع منتشر شود، نام تجاری را با یکپارچگی بازتاب می دهد و ارزش آن را برای مخاطبان مورد نظر خود فراهم می کند، اما تفاوت بسیار کمی در این است که آیا معمار محتوا از یک دفتر شلوغ در معرض چشم انداز مدیر خود و یا به تنهایی در یک ساحل گرمسیری. خروجی چه اهمیتی برای مشتری دارد، نه فرآیند.
علاوه بر این، بسیاری از سردبیران، کپی رایتنرها و تهیه کنندگان محتوای بصری درونی هستند و از راه دور کار می کنند زیرا آنها از برنامه ۹-۵، کدهای لباس، دفاتر بلند، سلسله مراتب و رویدادهای سازمانی تیم اجباری با یک کار دفتر سنتی استفاده می کنند. برای بدست آوردن بهترین نتایج از این افراد، مهم است که آنها بتوانند در یک محیط کار کنند که در آن احساس راحتی و سازنده می کنند.
با برون سپاری بازاریابی محتوا به کارکنان از راه دور، می توانید هزینه ها را کاهش دهید و زمان خود را به کار بر روی جنبه های کسب و کار خود که نقاط قوت خود را بازی می کنند، آزاد کنید.
اگرچه اولویت بندی استراتژی محتوا خود را در ابتدا ممکن است دشوار باشد، این نکات ثابت شده را دنبال کنید، و شانس موفقیت شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
۱- نویسندگان را عاقلانه انتخاب کنید:
این که آیا شما نویسنده های خود را در سایت های آزاد مانند Upwork و Freelancer یا در هیئت مدیره کاری که به طور خاص به نویسندگان مربوط می شود، مانند Problogger یا Freelance Writing Gigs می گویید، گاهی اوقات می توانید چالش برانگیزید.
اولا همیشه عاقلانه است که نویسندگان را انتخاب کنید که بتوانند توصیفات مثبت از مشتریان قبلی نشان دهند. همچنین، بر روی نمونه هایی از کار خود اصرار کنید تا ببینید آیا سبک خود را دوست دارید. در حالی که اگر نويسنده تجربه قبلی خود را در طاقچه خود داشته باشد، اگر کسی در مورد موضوعات مختلف مطالب خود را نوشت و به طور مداوم مطالب با کیفیت را ارائه می دهد، این نشانگر قوی است که آنها مایلند در مورد صنعت و برند خود به منظور یادگیری استفاده کنند برای انجام کار خوب سرانجام پیام خاصی را در توصیف شغل خود برای نویسندگان بالقوه در پاسخ خود تکرار کنید؛ این نشان می دهد که آنها به جزئیات توجه می کنند که یک ویژگی بسیار مهم است! اجتناب از نویسندگان که پاسخ های عمومی ارسال می کنند که هیچ مطلبی در مورد شرح شغل ندارند. این نشان می دهد عدم مراقبت که احتمالا در کار خود منعکس می شود.
۲- دستورالعمل ها و محتواهای واضح ارائه دهید:
در حالی که بسیاری از صاحبان کسب و کار طرفداران متعصب ارتباطات چهره به چهره هستند، دادن دستورالعمل به کارگران از راه دور کاملا از طریق ایمیل مناسب است. در حقیقت، داشتن یک سابقه کتبی از همه بحث ها برای بازنویسی به طور معمول کمک می کند تا از ابهام جلوگیری شود.
به این ترتیب، شما باید در دستورالعمل هایی که به نویسندگان خود در لحن صدای، سبک، قالب بندی و طرح ارائه می دهید، کاملا واضح باشد. این به شما کمک می کند که اگر یک سند نام تجاری یا راهنمای سبک برای نویسندگان جدید داشته باشید، گرچه هیچ چیز بهتر از فراوانی نمونه هایی برای نویسندگان برای تقلید نیست.به همین دلیل ممکن است بخواهید ابتدا یک نویسنده را استخدام کنید تا یک شاخه به یک تیم برسد. نویسنده Dan Norris در کتاب بسیار محتاطانه Content Machine معتقد است اجرای یک راهنمای سبک به بهبود قابل توجهی در استاندارد محتوای ارائه شده توسط نویسندگان خارجی منجر شده است.
برون سپاری محتوا بهانه ای نیست که قدرت مغزی شما را بیرون بکشد؛ هنوز هم برای شما یک چشم انداز دراز مدت برای استراتژی محتوا ارائه شده است. هنگامی که بینش شما روشن است، دستورالعملهای خود را برای نویسندگان تنظیم کنید تا بتوانند محتویاتی را ایجاد کنند که کاملا با این بینش سازگار باشد. به همین دلیل ممکن است بخواهید از یک تقویم تحریریه استفاده کنید و ماهها را ماهانه برنامه ریزی کنید.
۳- ثبات را به جای کمال، هدف خود قرار دهید:
اگر میخواهید دیدگاه و شهرت شرکت خود را در سال ۲۰۱۶ افزایش دهید، لازم است مقالات با کیفیت بالا را به صورت منظم منتشر کنید. در حالی که مهم است اطمینان از اینکه محتویات شما به راهنمای راهنمایی شما مربوط می شود برای حفظ یکپارچگی نام تجاری خود، اجتناب از آزار و اذیت بیش از جزئیات جزئی، اگر آن را در برنامه چاپ خود را تنگنا ایجاد.
به خصوص برای niiches مانند بازاریابی دیجیتال که در آن ارزش پست معمولا مبتنی بر ابزار مفید است، مخاطبان شما بیشتر درباره دریافت اطلاعات قابل اجرا بیشتر از این که آیا نویسنده در پی راهنمایی خود در خانه است، مراقبت می کند. پست های وبلاگ شما لازم نیست که شاهکارهای ادبی باشند – آنها فقط نیاز به ارزش های دیوانه ای برای مخاطبان خود دارند (افرادی که کسب درآمد خود را با پول خود می کنند).
هر پست را ویرایش کنید تا آن را تا حد ممکن تاثیر بگذارد و همیشه نویسندگان را با بازخورد روشن برای اینکه چگونه می توانند بهبود یابند، ارائه می دهند، اما همیشه هماهنگی در کمال را اولویت بندی می کنند.
۴- به نویسندگان همان قدر که شایستگی آن را دارند پرداخت کنید:
اکثر مردم استعداد و توانایی برای تبدیل شدن به مهندسین هواپیما، جراحان مغز و یا مبارزان UFC ندارند، اما نوشتن مهارت است که تقریبا همه افراد مهارت خاصی دارند. از آنجا که نوشتن مستقل برای هر کسی که با اتصال به اینترنت در دسترس است، عرضه به مراتب بیشتر از تقاضا است، که به نوبه خود باعث کاهش نرخ بهره می شود. شما می توانید ۱۰ دلار برای نوشتن یک پست وبلاگ بنویسید و احتمالا پاسخ های بسیاری دریافت خواهید کرد، اما محتوای شما یک پسوند برای نام تجاری شماست، پس برای دریافت نویسندگان با مهارت بالا پرداخت کنید که این کار را جدی بگیرند.
اگر خوش شانس باشید و کسی را پیدا کنید که استعدادها و آمادگی کار کردن برای دستمزد ناب را داشته باشد، در نتیجه شما را به زودی به عنوان یک کار بهتر رو می آورند.
۵- با کارمندان راه دور مانند افراد واقعی رفتار کنید:
در حالی که شما و کارکنان راه دور خود ممکن است پس از کار یا مکالمه، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها هنوز هم واقعی هستند.
کریس داکر، نویسنده عالی و برونسپاری خود، در کتاب عالی “Freedom of Freedom” می نویسد: “اگرچه تیم شما از راه دور مستقر است، نباید از آنها متفاوتی برخوردار باشید، زیرا کارکنان کار خود را در خانه خود انجام می دهند. ”
بازخورد مثبت و ستایش (زمانی که سزاوار) همیشه خوب است. مردم می خواهند برای کسانی که از تلاششان قدردانی می کنند، کار کنند، صرف نظر از این که ارتباط چهره به چهره یا از راه دور است. به همین ترتیب، اگر یک کارمند از راه دور با یک مشکل شخصی مواجه است که بر خروجی آن تأثیر می گذارد، سعی کنید مهربان باشید. با سرمایه گذاری در روابط بلند مدت با کارمندان خود (به جای دیدن آنها به عنوان کار قابل تمیز)، شما یک همکاری سودمند برای هر دو شما و کارمندان خود، از لحاظ اقتصادی و احساسی ایجاد خواهید کرد.
۶- هنگام برون سپاری محتوا بسیار مراقب باشید:
بعضی از انواع بصری نیازی به برون سپاری ندارند – با ابزارهایی مانند Canva، شما می توانید تصاویر قانع کننده ای را برای همراهی با پست های وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. با این حال، برای فرم های پیچیده تر محتوای بصری مانند infographics، رویکرد DIY همیشه ایده آل نیست (مگر اینکه شما یک طراح هستید).
بسیاری از انفورماتیک ها به صورت زیر است: یک رهبر کسب و کار، که هیچ چیز در مورد infographics نمی داند، یک نویسنده محتوا را می خواهد، که هیچ چیز در مورد طراحی نمی داند، برای نوشتن محتوا برای یک طراح آزاد، که در ۱۰ پروژه دیگر در همان زمان. یک فرایند تولید غیر متضاد به طور معمول منجر به یک مصاحبه جداگانه می شود.
همیشه بهتر است که استخدام یک محقق / کپی رایتنویس شوید که دارای تجربه ثابت شده در ایجاد محتوا در یک زمینه بصری است و حتی بهتر است اگر آنها در حال حاضر روابط کاری با طراح مورد استفاده شما داشته باشند.
در حالی که می توان با استفاده از یک نویسنده و طراح از راه دور به طور جداگانه از یک infographics تصویری گرا تهیه کرد. برای infographics پیچیده تر با تعداد زیادی از نقاط داده، نمودار ها و تیم شیمی و تجربه بسیار مهم است.
همانند پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها یک برند نام تجاری شما هستند، بنابراین، مگر اینکه مطمئن شوید که می توانید آنها را به درستی انجام دهید، ممکن است بهتر باشد که روشن شود. یک خردهفروشی غیرفعال و غیرقابل شناخته شده که در آن شما به طور جدی تجارت خود را انجام نمی دهید.
۷- از شبکه های نوشتاری استفاده کنید:
در حالی که بسیاری از کسب و کارها، نویسندگان خود را به نامحدود برای نام تجاری خود، برای برخی از مزایای مهم به آنها اعتبارات بنیادین ارائه می دهند. اولا، نویسندگان تمایل دارند بهترین کار خود را انجام دهند، در صورتی که نام و سرصفحه آنها در کنار محتوای نمایش داده شود. هر نویسنده خوب دارای درجه ای از خود مبتنی بر مهارت های خود است، بنابراین استفاده از این به نفع شما است.
دوم اینکه اگر نویسنده دارای یک وبلاگ محبوب یا حضور دیجیتالی قوی باشد، شما می توانید آنها را تشویق کنید که محتوای خود را با شبکه های خود به اشتراک بگذارید، ارسال ترافیک بیشتری به وب سایت خود و افزایش اعتبار نام تجاری خود را به عنوان یک نتیجه. سایت رشد و توسعه شخصی و افزایش بهره وری، Lifehack، نمونه ای عالی از این است.
۸- از نتیجه ی بر جای مانده نتیجه گیری کنید:
فقط به این دلیل که یک قطعه محتوا به راهنمای سبک شما پیوسته است و باعث دلگرمی شما نمیشود، بدین معنی است که کشش شما را افزایش میدهد و به کسب و کارتان در طولانی مدت کمک میکند. اشتراک های رسانه های اجتماعی، کیفیت / تعداد نظرات ارسال شده در پست های وبلاگ، ترافیک وب سایت، تبدیل های مربوط به محتوا و اشتراک خبرنامه های الکترونیکی، همه شاخص هایی است که محتوای شما چگونه موثر است.
گرچه محتوا را به صورت جداگانه قضاوت می کند (گاهی اوقات قطعات کمتر مورد انتظار بیشترین جذابیت را به دست می آورند)، می توانید ببینید که روند در طول زمان ظاهر می شود.
در صورت شک و تردید، مخاطبان خود را از نوع محتوایی که دوست دارند بپرسید. یک نظرسنجی را به وب سایت خود اضافه کنید یا یک ایمیل به مشترکین خود ارسال کنید. اگر واقعا مخاطبان خود را درک نکنید، محتویاتی که از آنها لذت می برند، سخت است، بنابراین این یک اولویت است.
این نکته بسیار مهم در زمینه برون سپاری است، زیرا آسان نیست که نویسندگان دور افتاده را برای ایجاد محتوای کم عمق سرزنش نکنید، زمانی که وقت نداشته باشید در مورد خواسته ها، آرزوها و آرزوهای مخاطبان خود یاد بگیرند.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
یک جنبه از یک کسب و کار که مخصوصا برای برون سپاری کارمندان از راه دور مناسب است، بازاریابی محتوا است. تا زمانی که محتوا به موقع منتشر شود، نام تجاری را با یکپارچگی بازتاب می دهد و ارزش آن را برای مخاطبان مورد نظر خود فراهم می کند، اما تفاوت بسیار کمی در این است که آیا معمار محتوا از یک دفتر شلوغ در معرض چشم انداز مدیر خود و یا به تنهایی در یک ساحل گرمسیری. خروجی چه اهمیتی برای مشتری دارد، نه فرآیند.
علاوه بر این، بسیاری از سردبیران، کپی رایتنرها و تهیه کنندگان محتوای بصری درونی هستند و از راه دور کار می کنند زیرا آنها از برنامه ۹-۵، کدهای لباس، دفاتر بلند، سلسله مراتب و رویدادهای سازمانی تیم اجباری با یک کار دفتر سنتی استفاده می کنند. برای بدست آوردن بهترین نتایج از این افراد، مهم است که آنها بتوانند در یک محیط کار کنند که در آن احساس راحتی و سازنده می کنند.
با برون سپاری بازاریابی محتوا به کارکنان از راه دور، می توانید هزینه ها را کاهش دهید و زمان خود را به کار بر روی جنبه های کسب و کار خود که نقاط قوت خود را بازی می کنند، آزاد کنید.
اگرچه اولویت بندی استراتژی محتوا خود را در ابتدا ممکن است دشوار باشد، این نکات ثابت شده را دنبال کنید، و شانس موفقیت شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
۱- نویسندگان را عاقلانه انتخاب کنید:
این که آیا شما نویسنده های خود را در سایت های آزاد مانند Upwork و Freelancer یا در هیئت مدیره کاری که به طور خاص به نویسندگان مربوط می شود، مانند Problogger یا Freelance Writing Gigs می گویید، گاهی اوقات می توانید چالش برانگیزید.
اولا همیشه عاقلانه است که نویسندگان را انتخاب کنید که بتوانند توصیفات مثبت از مشتریان قبلی نشان دهند. همچنین، بر روی نمونه هایی از کار خود اصرار کنید تا ببینید آیا سبک خود را دوست دارید. در حالی که اگر نويسنده تجربه قبلی خود را در طاقچه خود داشته باشد، اگر کسی در مورد موضوعات مختلف مطالب خود را نوشت و به طور مداوم مطالب با کیفیت را ارائه می دهد، این نشانگر قوی است که آنها مایلند در مورد صنعت و برند خود به منظور یادگیری استفاده کنند برای انجام کار خوب سرانجام پیام خاصی را در توصیف شغل خود برای نویسندگان بالقوه در پاسخ خود تکرار کنید؛ این نشان می دهد که آنها به جزئیات توجه می کنند که یک ویژگی بسیار مهم است! اجتناب از نویسندگان که پاسخ های عمومی ارسال می کنند که هیچ مطلبی در مورد شرح شغل ندارند. این نشان می دهد عدم مراقبت که احتمالا در کار خود منعکس می شود.
۲- دستورالعمل ها و محتواهای واضح ارائه دهید:
در حالی که بسیاری از صاحبان کسب و کار طرفداران متعصب ارتباطات چهره به چهره هستند، دادن دستورالعمل به کارگران از راه دور کاملا از طریق ایمیل مناسب است. در حقیقت، داشتن یک سابقه کتبی از همه بحث ها برای بازنویسی به طور معمول کمک می کند تا از ابهام جلوگیری شود.
به این ترتیب، شما باید در دستورالعمل هایی که به نویسندگان خود در لحن صدای، سبک، قالب بندی و طرح ارائه می دهید، کاملا واضح باشد. این به شما کمک می کند که اگر یک سند نام تجاری یا راهنمای سبک برای نویسندگان جدید داشته باشید، گرچه هیچ چیز بهتر از فراوانی نمونه هایی برای نویسندگان برای تقلید نیست.به همین دلیل ممکن است بخواهید ابتدا یک نویسنده را استخدام کنید تا یک شاخه به یک تیم برسد. نویسنده Dan Norris در کتاب بسیار محتاطانه Content Machine معتقد است اجرای یک راهنمای سبک به بهبود قابل توجهی در استاندارد محتوای ارائه شده توسط نویسندگان خارجی منجر شده است.
برون سپاری محتوا بهانه ای نیست که قدرت مغزی شما را بیرون بکشد؛ هنوز هم برای شما یک چشم انداز دراز مدت برای استراتژی محتوا ارائه شده است. هنگامی که بینش شما روشن است، دستورالعملهای خود را برای نویسندگان تنظیم کنید تا بتوانند محتویاتی را ایجاد کنند که کاملا با این بینش سازگار باشد. به همین دلیل ممکن است بخواهید از یک تقویم تحریریه استفاده کنید و ماهها را ماهانه برنامه ریزی کنید.
۳- ثبات را به جای کمال، هدف خود قرار دهید:
اگر میخواهید دیدگاه و شهرت شرکت خود را در سال ۲۰۱۶ افزایش دهید، لازم است مقالات با کیفیت بالا را به صورت منظم منتشر کنید. در حالی که مهم است اطمینان از اینکه محتویات شما به راهنمای راهنمایی شما مربوط می شود برای حفظ یکپارچگی نام تجاری خود، اجتناب از آزار و اذیت بیش از جزئیات جزئی، اگر آن را در برنامه چاپ خود را تنگنا ایجاد.
به خصوص برای niiches مانند بازاریابی دیجیتال که در آن ارزش پست معمولا مبتنی بر ابزار مفید است، مخاطبان شما بیشتر درباره دریافت اطلاعات قابل اجرا بیشتر از این که آیا نویسنده در پی راهنمایی خود در خانه است، مراقبت می کند. پست های وبلاگ شما لازم نیست که شاهکارهای ادبی باشند – آنها فقط نیاز به ارزش های دیوانه ای برای مخاطبان خود دارند (افرادی که کسب درآمد خود را با پول خود می کنند).
هر پست را ویرایش کنید تا آن را تا حد ممکن تاثیر بگذارد و همیشه نویسندگان را با بازخورد روشن برای اینکه چگونه می توانند بهبود یابند، ارائه می دهند، اما همیشه هماهنگی در کمال را اولویت بندی می کنند.
۴- به نویسندگان همان قدر که شایستگی آن را دارند پرداخت کنید:
اکثر مردم استعداد و توانایی برای تبدیل شدن به مهندسین هواپیما، جراحان مغز و یا مبارزان UFC ندارند، اما نوشتن مهارت است که تقریبا همه افراد مهارت خاصی دارند. از آنجا که نوشتن مستقل برای هر کسی که با اتصال به اینترنت در دسترس است، عرضه به مراتب بیشتر از تقاضا است، که به نوبه خود باعث کاهش نرخ بهره می شود. شما می توانید ۱۰ دلار برای نوشتن یک پست وبلاگ بنویسید و احتمالا پاسخ های بسیاری دریافت خواهید کرد، اما محتوای شما یک پسوند برای نام تجاری شماست، پس برای دریافت نویسندگان با مهارت بالا پرداخت کنید که این کار را جدی بگیرند.
اگر خوش شانس باشید و کسی را پیدا کنید که استعدادها و آمادگی کار کردن برای دستمزد ناب را داشته باشد، در نتیجه شما را به زودی به عنوان یک کار بهتر رو می آورند.
۵- با کارمندان راه دور مانند افراد واقعی رفتار کنید:
در حالی که شما و کارکنان راه دور خود ممکن است پس از کار یا مکالمه، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها هنوز هم واقعی هستند.
کریس داکر، نویسنده عالی و برونسپاری خود، در کتاب عالی “Freedom of Freedom” می نویسد: “اگرچه تیم شما از راه دور مستقر است، نباید از آنها متفاوتی برخوردار باشید، زیرا کارکنان کار خود را در خانه خود انجام می دهند. ”
بازخورد مثبت و ستایش (زمانی که سزاوار) همیشه خوب است. مردم می خواهند برای کسانی که از تلاششان قدردانی می کنند، کار کنند، صرف نظر از این که ارتباط چهره به چهره یا از راه دور است. به همین ترتیب، اگر یک کارمند از راه دور با یک مشکل شخصی مواجه است که بر خروجی آن تأثیر می گذارد، سعی کنید مهربان باشید. با سرمایه گذاری در روابط بلند مدت با کارمندان خود (به جای دیدن آنها به عنوان کار قابل تمیز)، شما یک همکاری سودمند برای هر دو شما و کارمندان خود، از لحاظ اقتصادی و احساسی ایجاد خواهید کرد.
۶- هنگام برون سپاری محتوا بسیار مراقب باشید:
بعضی از انواع بصری نیازی به برون سپاری ندارند – با ابزارهایی مانند Canva، شما می توانید تصاویر قانع کننده ای را برای همراهی با پست های وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. با این حال، برای فرم های پیچیده تر محتوای بصری مانند infographics، رویکرد DIY همیشه ایده آل نیست (مگر اینکه شما یک طراح هستید).
بسیاری از انفورماتیک ها به صورت زیر است: یک رهبر کسب و کار، که هیچ چیز در مورد infographics نمی داند، یک نویسنده محتوا را می خواهد، که هیچ چیز در مورد طراحی نمی داند، برای نوشتن محتوا برای یک طراح آزاد، که در ۱۰ پروژه دیگر در همان زمان. یک فرایند تولید غیر متضاد به طور معمول منجر به یک مصاحبه جداگانه می شود.
همیشه بهتر است که استخدام یک محقق / کپی رایتنویس شوید که دارای تجربه ثابت شده در ایجاد محتوا در یک زمینه بصری است و حتی بهتر است اگر آنها در حال حاضر روابط کاری با طراح مورد استفاده شما داشته باشند.
در حالی که می توان با استفاده از یک نویسنده و طراح از راه دور به طور جداگانه از یک infographics تصویری گرا تهیه کرد. برای infographics پیچیده تر با تعداد زیادی از نقاط داده، نمودار ها و تیم شیمی و تجربه بسیار مهم است.
همانند پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها یک برند نام تجاری شما هستند، بنابراین، مگر اینکه مطمئن شوید که می توانید آنها را به درستی انجام دهید، ممکن است بهتر باشد که روشن شود. یک خردهفروشی غیرفعال و غیرقابل شناخته شده که در آن شما به طور جدی تجارت خود را انجام نمی دهید.
۷- از شبکه های نوشتاری استفاده کنید:
در حالی که بسیاری از کسب و کارها، نویسندگان خود را به نامحدود برای نام تجاری خود، برای برخی از مزایای مهم به آنها اعتبارات بنیادین ارائه می دهند. اولا، نویسندگان تمایل دارند بهترین کار خود را انجام دهند، در صورتی که نام و سرصفحه آنها در کنار محتوای نمایش داده شود. هر نویسنده خوب دارای درجه ای از خود مبتنی بر مهارت های خود است، بنابراین استفاده از این به نفع شما است.
دوم اینکه اگر نویسنده دارای یک وبلاگ محبوب یا حضور دیجیتالی قوی باشد، شما می توانید آنها را تشویق کنید که محتوای خود را با شبکه های خود به اشتراک بگذارید، ارسال ترافیک بیشتری به وب سایت خود و افزایش اعتبار نام تجاری خود را به عنوان یک نتیجه. سایت رشد و توسعه شخصی و افزایش بهره وری، Lifehack، نمونه ای عالی از این است.
۸- از نتیجه ی بر جای مانده نتیجه گیری کنید:
فقط به این دلیل که یک قطعه محتوا به راهنمای سبک شما پیوسته است و باعث دلگرمی شما نمیشود، بدین معنی است که کشش شما را افزایش میدهد و به کسب و کارتان در طولانی مدت کمک میکند. اشتراک های رسانه های اجتماعی، کیفیت / تعداد نظرات ارسال شده در پست های وبلاگ، ترافیک وب سایت، تبدیل های مربوط به محتوا و اشتراک خبرنامه های الکترونیکی، همه شاخص هایی است که محتوای شما چگونه موثر است.
گرچه محتوا را به صورت جداگانه قضاوت می کند (گاهی اوقات قطعات کمتر مورد انتظار بیشترین جذابیت را به دست می آورند)، می توانید ببینید که روند در طول زمان ظاهر می شود.
در صورت شک و تردید، مخاطبان خود را از نوع محتوایی که دوست دارند بپرسید. یک نظرسنجی را به وب سایت خود اضافه کنید یا یک ایمیل به مشترکین خود ارسال کنید. اگر واقعا مخاطبان خود را درک نکنید، محتویاتی که از آنها لذت می برند، سخت است، بنابراین این یک اولویت است.
این نکته بسیار مهم در زمینه برون سپاری است، زیرا آسان نیست که نویسندگان دور افتاده را برای ایجاد محتوای کم عمق سرزنش نکنید، زمانی که وقت نداشته باشید در مورد خواسته ها، آرزوها و آرزوهای مخاطبان خود یاد بگیرند.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.