امروز،
تصور نمایید که کمپانی ارائه دهنده سامانه پیامکی مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را خریداری نموده اید. پس از انجام مطالعات و دریافت اموزش های لازم در زمینه نحوه ایجاد و مدیریت کمپین های پیامکی، حالا نوبت آن رسیده تا شروع کنید. اما به محض تصمیم برای اینکار، ناگاه احساس می کنید که ممکن است نتوانید در مدیریتی زمانی خود مناسب عمل کنید و شاید نتوانید در زمان لازم کار را به انجام رسانید. نگران نباشید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم. 3 تاکتیک مدیریت زمانی زیر را مد نظر قرار دهید تا بتوانید به بهترین شیوه وقتی را که در اختیار دارید کنترل نمایید.
- از مشتریان خود بپرسید که چه می خواهند
- کمپین های خود را زمان بندی نمایید
- جلسات ماهیانه انالیز کمپین را به صورت مرتب اجرا کنید